om min hverdag · Oppsummeringer

Mars 2012

Mars(kort oppsummert) :

Min mars måned var en av de månedene som gikk fort over uten at jeg har gjort noe særlig ut av måneden. Det var i mars måneden sola gjorde sin opptreden og gjorde så snøen forsvant. Noe som igjen resulterte mye terrasse sitting med god bok i hånden og iskald cola.Jeg farget håret mitt og postet et innlegg hvor mine studieplan ble presentert og forhåpentligvis kommer jeg inn på studiet jeg vil til høsten.

Underholdning-Film

Mars måneden bød på to kinoturer hvor jeg henholdvis så på «The Hunger Games» og «Hugo Cabret» sammen med et par venninner. Begge filmene er å anbefale og du kan lese omtalene om de her og her!

Underholdning- TV

Iløpet av Mars måned slo jeg meg på PLL bølgen(Pretty Little Liars) og gav serien en sjanse. Jeg prøvde å se 1 episode i fjor,men så ble jeg ikke helt «bergtatt» av seriens konsept.I forrige uke så  jeg et par episoder, og voila så ble jeg hektet.Serien har to sesonger, og sesong nr 3 kommer iløpet av høsten 2012.

Litteratur

I forhold til februar måned fikk jeg lest 7 bøker totalt denne måneden.Under er noen av de og en link til min bokomtale om de.

1.«Mørk Engel» av Laini Taylor| 2. «Hånden som først holdt min»av Maggie O’Farrell |3.«The Case of the missing servant» av Tarquin Hall|4. «Giftige Hjerter» av S.B Hayes|5. «Monsteret kommer» av Patrick Ness| 6. «Dødslekene» av Suzanne Collins|

Månedens Låt

Trenger du flere låtips ,sjekk ut dette innlegget her!

Håper alle hadde en flott mars måned og får en fin kommende april måned!

27 thoughts on “Mars 2012

  1. What, kommer den tredje sesongen av Pretty Little Liars allerede? Sesongavslutningen på sesong 2 var jo forrige uke… Ble også hekta på PLL denne måneden :p Er nå kommet til episode 7 eller noe av sesong 2 😀

    1. Tror jeg leste det et sted.=) Eller kanskje det er til høsten. Fikk bare med meg at det var en sesong 3 på vei:) Jeg har sett 5 episoder av den første sesongen,så jeg har ikke kommet så langt. 🙂

  2. Sv; Hmm, var vel i grunn kun det jeg skjønte også… Selvom jeg hadde trodd det hadde bare lagd enda mer oppgjør :p Greide ikke å dy meg, så jeg leste handlingen i de to nesten bøkene. I know everything, haha :p

    // Får se om jeg gjør det samme 🙂

    // Hehe, tja går jo i det hos meg også da :p

    // Det er den 😀

    Ja, kan tenke meg den trengt litt för :p

  3. Gotye ❤

    og 7 bøker, på 1 mnd:O wow! i'm impressed hehe.
    Har jo ikke klart å følge bloggen din like hyppig i mars som jeg har gjort før så har jo ikke fått med meg alt du har posta.

    Kan nesten ikke vente på neste sesong av PLL, sesong 2 slutta bra hehe. var spent på hvordan de skulle gjøre det, hadde en mistanke om deler av sesongslutten da.;)

    1. hehe, ja var overrasket at jeg hadde fått lest så mye. Men var en del bøker som var lett lest og andre som jeg brukte lengere tid på. 🙂

      Jeg har heldigvis litt mer igjen å se av PLL ettersom jeg har kun fått sett 4-5 episoder av sesnog 1:)

  4. Vart ganske glad av å lese at neste sesong av PLL kjem allereie til hausten! Eg vart heilt hekta for ei stund sidan, men prøver å spare litt på episodane no. Gler meg nesten allereie.

    1. Mhm:) Jeg har et igjen mye av sesong 1. Så jeg kommer til å drøye det litt så jeg ikke trenger å vente lenge. Er litt usikker om det er til høsten PLL har premiere på sesong 3 eller om det er på vårparten. Men uansett er det sesong 3:)

  5. Tilbaketråkk: Året 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

