om høytider · om min hverdag

Påskeferie og greier

Da er påskeferien «offisielt» startet og selvom jeg er verken er i  jobb eller på skole for øyeblikket ,  er det  likevel  spesielt når påsken kommer . Man merker det også på folk rundt seg at de senker skuldrene litt. Tankene streifer kanskje til hyttetur,skitur,kos med familie og venner. En pause fra skole eller jobb.

Idag får vi er hjemme en overnattingsgjest (nevø) som skal være over til søndagen.Så  da blir det litt stille på bloggen hvis ikke jeg skviser inn litt bloggtid etter han har lagt seg. Men det blir kos og vi her hjemme har ikke sett han siden han var her i vinterferien.

/bildet ovenfor er tatt fra vinterferien

Så med dette innlegget ønsker jeg dere alle riktig god påskeferie! For min del blir det en hjemmeværende påske tilbragt med familien.Men skal nok få til litt andre ting iløpet av ferien.

Skal du noe spesielt i påskeferien?

Psst: Hvis noen skal på kino i påskeferien anbefaler jeg både «The Hunger Games» (les omtale her) og «Hugo Cabret«(Les omtale her).

34 thoughts on “Påskeferie og greier

  1. GOOD påske! Håper den blir nydelig!
    Vi skal også bare kose oss hjemme, sammen 🙂

    SV: Takk:) Godt det ikke satte seg, har jo ikke tid til å være syk!

    Så koselig med overnattingsbesøk da! Og ekstra hyggelig med nevø:)

    Kos dere masse!

  2. GOD PÅSKE! Min påske blir hjemme også, men det er herlig. Min påskeferie starter på onsdag da, men men..får to rolige dager i barnehagen med barna da;)

  3. SÅ fine bilder Nina. Ønsker deg en fantastisk fin påskeferie, kos deg masse sammen med familien, venner og ikke minst nevøen din ❤ gleder meg til jeg får en liten nevø, men i mellomtiden koser jeg meg med niesene.
    Her blir det også en påske hjemme, men familie, venner også blir det nok jobbing i hagen hvis været tillatter det:) samtidig så må jeg jo ønske deg en fantastisk fin helg:)

  4. Så koselig med besøk, kos dåke masse og eg ønsker deg ei herlig påske fina!! Vi blir bare her i leiligheta siden familie er bortreist.. men lillebror kjem innom ein tur, og det blir kos.

    1. Det er det:) Kjempe lenge siden jeg så min kjære nevø<3 Vi har hatt en fin fredag og nå venter helgen med bibliotek tur og mye annet:) Du får kose deg med besøk fra broren din da:) klem

  5. Jeg skal jobbe litt, ellers skal jeg skrive bachelor oppgave….hadde vært koselig med en tur på hytta, men det har jeg ikke tid til. Blir det fint vær og varmt, får jeg heller sette meg ut på verandaen mellom all skrivingen.
    God påske og kos deg i helga!!

    1. Takk:DDu får ha en flott påske selvom det er bacheloroppgave skriving! Husk på en liten pause da:) Må jo slappe av litt nå som er det påske!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

