Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #9

Da er det på tide med årets første musikk innlegg. Jeg er ikke den som er først ute når musikken er «fersk» for å si det sånn.Men tenkte jeg skulle tipse om et par sanger som er favorittene for tiden!

Legg gjerne deres musikktips i kommentarfeltet under. Ipoden min sier ikke neitakk til mer musikk.

Ja,det ble litt mer en et par sanger.Men når man kommer over så mye fin musikk må man spre den videre!.

Håper dere får en flott torsdag videre!

 

 

 

19 thoughts on “Balsam for ørene #9

  1. mye bra musikk her Nina:) for tiden spiller jeg «hver gang vi møtes» cden i bilen, og ellers er jeg glad i Adele. også går det mye i 90 talls musikk når jeg trenerm typisk spille liste jeg har fått av venninner ettersom jeg er elendig på å huske artist navn osv. men må ha litt med fart i når jeg trener.

    //det er så deilig at våren er kommet, og at vi går mot varmere tider. vi hadde over en uke med sommer temp, og brunfargen har kommet litt etter litt, men nå er vi tilbake til vår temperatur.. men alt er bedre enn kulde og vinter:)

  2. Oh, en del jeg ikke har hørt her..liker ny musikk. Emeli Sande sangen har jeg hatt dilla på en stund nå altså..

    Hehe musikktips, ALT fra Lady Antebellum, Luke Bryan, Sara Evans, Maria Haukaas Mittet (Storeng), Måns Zelmerlöw.. Don’t you wanna stay av Jason Aldean og Kelly Clarkson.. Kelly Clarkson.. hehe det er mitt musikktips;)

  3. Tilbaketråkk: Mars 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

