Inspirasjon og tips

Naillove #2

Ettersom det var noen som spurte etter å se den andre neglelakken jeg kjøpte fra Sverige turen i forrige uke, så tenkte jeg å vise hvordan den så på. Er ikke helt hvilken farge jeg skal «klassifere» den som ettersom det står ikke noe fargenavn på neglelakkene fra Depend.

Men jeg vil si det heller mer mot mosegrønn(eller er jeg fargeblind?hehe),Hva sier dere?

Positive ting : Gir en fin finish eller glossy look hvis du greier å unngå og ta på ting før den tørker(noe som jeg gjør og  neglelakken får riper  av det osv).

Negativt: Den gir ikke så god dekkevne ved første strøk,og må gjerne ha to lag før det blir et bra resultat. Denne dagen tok jeg ikke noe basecoat eller topcoat så det kan jo også være noe i det. Depend er ikke den ALLER beste neglelakken,men er grei for de som er glad i neglelakker og vil teste ut ulike farger uten å bruke en formue på det.

Med topcoat gir du neglelakken mer varighet enn uten,og det blir ikke så lett «riper i lakken».

Hvilken neglelakker bruker du som oftest?

18 thoughts on “Naillove #2

  1. Jeg synes alltid Depend trenger minst to lag når den legges alene. Depend er billig, og funker fint for en som ofte kun kan ha neglelakk på i et døgn eller to avgangen før den skal av. Neglelakk er fyfy i jobben min.

  2. spenstig fargevalg, er alltid veldig nøytral med neglelakk. men det er jo bare sånn jeg er hehe.
    er enig at depend er fint fordi da kan man prøve farger uten å blakke seg helt.. hvis man finner drømmefargen kan man jo heller finne den i et annet merke og legge mer penger i kjøpet da 🙂

    1. hehe,ja. Er litt inni en periode hvor jeg velger litt utenom det vanlige innenfor neglelakk. OPI er favorittmerket mitt innenfor neglelakk:)Men den kjøper jeg på ebay:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

