Filmer · om underholdning

To fluer i en smekk

Idag  så tok jeg, Hanne og Nina M oss en tur til Lillestrøm for å se både «Hugo» og «The Hunger Games» på samme dag.  For å si det sånn tok vi «to fluer i en smekk».

Jeg skal som vanlig skrive en liten omtale om filmene og det blir nok i løpet av uken som kommer. Men jeg kan før den tid anbefale begge to filmene!  The Hunger Games bøkene er ikke «fordøyd» av meg ennå,men har lånt første bok «Dødslekene» av Suzanne Collins på Biblioteket. Så nå gleder jeg meg til å lese den!

Foruten det har jeg spist en del vaffel idag pga det er den «internasjonale vaffel dagen» idag. Så jeg håper at alle har hatt en flott «vaffel» dag  og hatt finvær!

 

 

16 thoughts on “To fluer i en smekk

    1. Det er å anbefale:) Bare sjekk at kinoene ikke overlapper hverandre:) Vi hadde bare 30 minutter til neste film når den andre var ferdig:D

  1. Så spennende! Gleder meg til å lese omtalene:) kjekt å ta to fluer i en smekk!

    SV: Så deilig! Vafler er godt, altså!!m:)

    Jeg gleder meg til fortsettelsen, har ikke kommet så langt enda.. Hvilke bøker har du? Englemakersken er den første Läckberg boken jeg leser.

    Klem

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

