Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

Silver

Tenkte jeg skulle vise dere litt bilder  av den ene neglelakken som ble med meg hjem fra «Harry-turen» på torsdagen. Det er en neglelakk fra Depend og koster vel rundt 25 kr her i Norge.

Vel å merke ble ikke begge bildene like bra,men denne fargen som er «Sølv» eller folielignende look holder seg faktisk bra til å være en depend neglelakk. Men det trengs ca 2 lag for å gi det den rette looken. Det anbefales også ha en basecoat eller et lag med klar look under for at lakken skal få litt glossy look.

Skal huske å vise frem hvordan den andre lakken (grønnfarget) ser ut på.

13 thoughts on “Silver

  1. Den var stilig:) Jeg gleder meg til den grønne;)

    Goood lørdag! Skinner sola hos deg? Her er det helt fantastisk! Jeg går litt rundt og titter på hva som må gjøres ute, og ordner litt til sommeren. Herlig! Også har jeg vasket vinduer. Det trengtes!!

    Klem

    1. Har begynt å like de også:) Marita har en fra H&M som er lignende kom jeg på etter jeg hadde kjøpt den fra Depend:) Men det skader ikke å ha to stk:) Har ikke sett noe lignende i gull med den folieeffekten,eller ikke billige:)

  2. Tilbaketråkk: Naillove #2 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

