om bilder og sånt

Nature and books belong to the eyes that see them.

(c)Nina C.G

Da er lørdagen startet og med helgen kom også godværet! De siste par dagene har vårstemningen bare økt og økt for hver dag. Jeg bare krysser fingrene for at dette været holder seg jevnt utover og at alle får nyte været.

Lørdagens planer å få kommet seg litt ut og ikke bare sitte ved pcen hele dagen lang. Biblioteket må jeg innom en tur pga jeg har et par bøker som må leveres,og det skal ikke se bort i fra at noen bøker sniker seg med meg hjem uansett om jeg har en del  å lese.

Kvelden skal gå unna med god middag(Taco) og litt tvtitting hvor «Kvelden er din» med Truls Svendsen og Klaus Sonstad står på planen .

Jeg håper alle får en flott lørdag! Iløpet av kvelden skal jeg prøve å få publisert ukens filmtips!

//Sitat i tittelen er fra : Ralph Waldo Emerson //http://www.brainyquote.com

15 thoughts on “Nature and books belong to the eyes that see them.

  1. Flotte bilder. Solen skinner i Bergen/Os i dag også;) Elsker det. TV titting er det dårlig med i kveld da viasat boksen er klikket og de i viasat kundeservice IKKE kan hjelpe..før på MANDAG!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

