om min hverdag

Change

I går ble mesteparten av dagen tilbragt på «Harry Tur» til vårt kjære naboland.  Som vanlig ble det jo litt godis handling,men jeg fikk handlet  hårfarge fra Schwarzkopf. Har lenge vært i tankeboksen om jeg skal farge håret eller ei. For øyeblikket er ikke lommaboka tjukk nok til farging hos frisøren,så det ble hjemmefarging med min søster som hjelper.

Fikk kjøpt med meg noen neglelakk fra Depend.

Fargen jeg valgte var «Hasselnøt» og bildet under er litt mørkere enn det ser ut i dagslys. Men  jeg er kjempe fornøyd med resultatet og var glad for at jeg valgte en hjemmefaring som er skånsom og uten ammoniak pga jeg har utslett i hodebunnen.

Forandring fryder sier de, hva synes dere?

Idag dumpet også et leseeksemplar i postkassen min og IKEA bokhylla mi har fått en ny nabo. Må nesten begynne å rydde opp i bokhylla ettersom den er ganske full nå. hehe

Med det avslutter jeg innlegget og ønsker alle sammen en flott helg!

19 thoughts on “Change

    1. Takk det var koselig å høre:)
      Akkurat nå har jeg på den sølvneglelakken,men skal huske å knipse et bilde av den grønne på :)God helg til deg!

  1. Moro på harry tur, har ikke vært på mange år nå. Syns du passa den fargen kjempegodt! 🙂

    Sv/Ja, det er så altfor mye fint der ute man lyster på. Får vel ta tiden til hjelp å bygge opp over tid. Veldig snedig med gratis hudprøve, selv er jeg ikke sikker på om huden min klasseres som veldig tørr/tørr eller tørr/kombinert.

    1. Det er det absolutt:) Mye fint man kan komme hjem med fra Sverige tur:)

      Takk, koselig å høre! Litt uvant med en annen farge i starten,men likte fargen kjempe godt:)

    1. Takk Veronica:) Er ikke så ofte lenger jeg farger håret mitt ettersom det kan slite på håret hvis man farger det ofte. Foruten denne gangen var det over 3-4 år siden sist jeg farget det.

  2. Tilbaketråkk: Mars 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

