om bloggen · om mine følelser og tanker

Bloggplaner

Etter bloggpausen jeg hadde for godt over 1 uke siden har jeg fundert på hva jeg skal gjøre videre på bloggen med tanke på innlegg,faste spalte osv. Det er greit når idéene først strømmer inn å skrive de ned et sted og jobbe videre med de. Blogging for min del er en måte å få luftet idéer,tanker og for å «skrive» om spesielle hendelser i livet. Men mest av alt er vel det faktumet at blogging har blitt en del av hverdagen min. Det er noe jeg trives med og det er alltid en glede å komme innom bloggen å se deres kommentarer.

Så nå tenkte jeg å liste opp en del punkter med «bloggplaner» og hvis dere har lyst så er det bare å skyte inn med forslag osv.

Bloggportrett  2012| Tenkte kanskje det var på tide å starte opp enda en runde til med bloggportrett. Nytt år og nye muligheter. Så hvis det er noen som ikke har vært med på bloggportrett på bloggen min før, kan dere gjerne melde dere på HER! For å lese tidligere bloggportrett eller for å sjekke om dere har vært før klikk her!

Ukens filmtips| Det er et fast innlegg jeg begynte på med i fjor,som jeg ble litt «slapp» med å opprettholde. Men skal bli flinkere å anbefale filmer utenom kinoturene jeg har hver måned!

Musikk| Bli flinkere til å tipse dere om flott musikk når jeg først kommer det. Hender jeg «faller ut» av musikkverden og holder meg til gode & gamle sanger jeg har på ipoden min. Som oftest er jeg sist ute med å få med meg ny musikk når den er «fersk«.

I mitt bokhjørnet| Opprettholde «strømmen» av boktips som jeg har på bloggen her. Selvom litteratur del har blitt flyttet over på bokbloggen,vil jeg gjerne dele boktips med dere her også! Dere må gjerne komme med tips til bøker jeg burde sjekke ut eller om dere vil skrive et gjesteinnlegg på bokbloggen med tips så er dere velkommen til å gjøre det!

Ukens Drømmeoutfit| Jeg er av og til  på polyvore.com å «leker» med ulike sett med klær. Det er jo heldigvis gratis å drømme seg vekk,og med ukens drømme outfit har jeg planer om å lage et sett med «outfit» jeg hadde likt å gått med den uka eller bare noe jeg synes genrelt er fint.

Bli flinkere å skrive om saker som jeg bryr meg om og ta opp ulike temaer /nyheter som det  har vært mye blest  om i nyhetsbildet.

Gjesteinnlegg?Har kanskje småmast litt om dette punktet før og jeg minner dere på at dere gjerne kan sende inn gjesteinnlegg til meg som jeg igjen publiserer på bloggen. Det kan være alt fra boktips,filmtips,produktanbefalinger,tekster/dikt eller et innlegg om noe du bryr deg om. You name it! Send meg gjerne mail på :blogg.ininasverden(alfakrøll)gmail.com hvis du vil!

Håper alle får en flott onsdag!

26 kommentarer om “Bloggplaner

    1. Supert Hild Frøya:) Skal ordne med spm og sende de til deg! Fint om du med mailen sender med et par bilder eller om du gir meg tillatelse å låne bilder fra bloggen:)

  1. Jeg synes ofte det kan bli veldig forutsigbart med de bloggerne som driver og har faste spalter hele tida. Greit med litt variasjon, tenker jeg. Litt spontanitet 🙂

    Går jo fint med et par spalter. Og gjesteinnlegg er jo gøy 🙂

  2. Her var det mange ideer! Og jeg likte egentlig alle. Moro med litt faste innlegg, og jeg er glad i både bøker, film og musikk! Dette lover bra:)
    Og jeg er enig i at det er moro å komme inn på bloggen å se nye kommentarer. De «gjør» bloggen en blogg:)

    Klem fra Hilde

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

