om underholdning · Tvserienyheter · Tvserier

What lies ahead

Etter å sendt mail til TVNORGE fant jeg ut at den andre sesongen av den populære tvserien «The Walking Dead» kommer den 22.april. Er ikke sikker på klokkeslettet ennå,men dere får nok vite det når det nærmer seg. I USA er den andre sesongen over og det er klart for en tredje sesong som kommer til høsten 2012. Jeg har sett ferdig sesongen,men korter ned ventetiden til sesong 3 kommer med å følge med på det norske sendeskjemaet.

Jeg har skrevet et par innlegg tidligere om denne tvserien(som er en av mine favoritt serier),men tenkte det kanskje var like greit å ha en «liten»update innlegg for de som lurte på når den andre sesongen var å finne på norske tvskjermer.

Denne sesongen er det totalt 13 episoder og den første episoden er kalt «What lies ahead» hvor vi forsetter å følge «Rick» og hans gruppe overlevende i zombieinfisert verden. Denne sesongen er mye mer spennende,intens og uforutsigbar enn den forrige. Nye dilemmaer og problemer dukker opp rundt neste sving,og det er ikke bare zombiene gruppen må passe seg for.

PROMO FOR SESONG 2

Hvis du ikke har sett serien er den å anbefale!

Flere som gleder seg til at sesong 2 av «The Walking Dead» kommer?

//bildene er linket

16 thoughts on “What lies ahead

  1. Den serien virker så kul, men jeg har desverre alt for mange serier jeg følger med på. Men skal ha den i bakhdet hvis jeg plutselig vil begynne å se på en ny serie 😀

  2. Jeg lurer litt innimellom på hvordan du klarer å følge med på alle tv-seriene dine! Vi følger jo ganske mange av de samme, pluss at du følger enda fler! Imponert altså! 🙂
    Walking Dead er ikke en av de jeg følger med på 🙂

    1. Anbefaler det! Den første sesongen av The Walking Dead er det kun 6 episoder(men innmari spennende episoder). 🙂 Sesong 2 som kommer på TVNorge den 22 april har 13 episoder 😀

  3. Jeg elsker The Walking Dead 😀 Synes starten av sesong 2 tapte seg litt, men nå synes jeg det begynner å ta seg opp igjen 🙂 Jeg har dessverre ikke tålmodigheten til å følge det på norske tv-er, så her ser jeg det på nett med en gang det kommer ny episode!

    1. Helt enig:) Tok seg opp etterhvert! Følger det amerikanske sendeskjemaet også! Men for å få tiden til å gå før sesong 3 kommer til høsten ser jeg gjerne sesong 2 igjen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

