Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My Bucketlist #018-19

Nå har jeg fått endelig somlet meg til å lage mer bilder til min «Bucketlist» prosjekt. Ikke alltid lett å finne på noe kreativt så det kan hende disse innleggene kommer i rykk og napp i tiden fremover!


#018: Kanskje å «jinxe» det fine og flotte vår været som har vært den siste uka å si at jeg ønsker å lære og gå på ski(hehe). Jeg har hatt ski på beina,men det har gått dårlig(sånn typ tryne før man har fått på seg begge skia dårlig). Har lyst å være sånn skiglad person som går på ski i påskefjellet. Men det er nok lurt å skaffe seg ski først.

#019: Hvem ønsker ikke å ta billappen? Alltid kjekt å ha både lappen og bil når man bor på steder som kanskje ikke har den beste busstilbudet i helgene. Jeg har ikke fått somlet meg til å ta teorikurs(hvis det er det det heter) ennå. Men det er på «to-do»lista mi!

Flere som har samme ønsker?

 

Publisert den 18.mars 2012 @ 23:55

21 thoughts on “My Bucketlist #018-19

  1. Fine ønsker – jeg kan / har gjort begge, selvom jeg nok kunne blitt flinkere til å gå på de skia som står godt hjemt! 🙂

  2. Kan nok ikke si at jeg har samme ønsker (har jo lappen), og har ikke lyst til å gå på ski :p Men må få skrevet min eget bucketliste, har ikke kommet lengre enn til 60, og vil ha 100 før jeg begynner å poste de på bloggen :p

  3. Skjønner du ønsker deg dette. Jeg hadde ikke klart meg uten lappen! Er helt avhengig av bil, for når man ikke bor i Oslo er det ikke så gode bussmuligheter. Og å gå på ski kan jeg også…er vel nesten født med ski på bena og har alltid vært masse på ski når jeg var liten…litt mindre nå som voksen, men prøver å få noen turer hver vinter! 🙂

  4. Jeg lærte meg å gå på ski og elske det i fjor i vinterferien. Det er helt utrolig deilig! Og i desember har jeg hatt lappen i 10 år. 😉
    Det er helt klart to gode ønsker; håper du får begge oppfyllt. 🙂

  5. Du kan så si… Ski er jo så gøøøøøy – så det håper jeg du får til! Bil derimot…. Jeg skal få meg type med lapp, så slipper jeg å tenke på deT ;)))

  6. Ehm, stå på ski må jeg stryke av min bucketlist da jeg ble gitt opp av en skilærer i Stryn. Er tydeligvis ikke ekte nok nordmann, for jeg kan ikke stoppe på ski og egentlig ikke stå veldig bra oppreist heller. Men er SYKT god på å ake da.

    Lappen står definitivt på listen min og!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

