Tvserienyheter · Tvserier

Con-Heir /Gossip Girl

For de som følger med på det amerikanske sendeskjemaet på tvserien Gossip Girl har nok merket at det er har vært et par uker uten episoder. Gossip Girl sendes på tvselskapet «CW TV» og kan sees  på mandager i USA. Mens vi her i Norge som følger med på nett tv  må vente til dagen der på(tirsdag) for å få med oss det.

Men frykt ikke; nye episoder av Gossip Girl kommer f.o.m 2.april 2012 og den nyeste episoden heter «Con-Heir» og er den 18ende episoden i sesong 5.

Men for de som følger med på det norske sendeskjemaet går Gossip GirlFEM,torsdager kl.20:30 og det har totalt blitt sendt 10 episoder.

Klikk her for å se promoen(Merk: kan innholde spoilere for de som ikke har kommet så langt i sesong 5. )

Fler som gleder seg til neste episode?

15 thoughts on “Con-Heir /Gossip Girl

  1. Husker faktisk ikke hva som skjedde i den forrige episoden. Eller jo! Nå husker jeg det :p Også leser jeg alt for mange spoilere, så ting blir litt ødelagt :p

    1. hehe, hmm. måtte tenke meg om jeg også:) Hender jeg snubler over spoilere også. Så jeg prøver å unngå og legge noen ut på bloggen heller linke til steder hvor folk kan lese mer=)

  2. Startet ikke å se serien før i fjor en gang tror jeg, eller året før.. Det siste halve året har jeg sett fler episoder om dagen (i perioder) for å endelig komme ajour! Så nå venter jeg spent på neste episode 😀 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

