om bilder og sånt · om min hverdag

De siste dagene i bilder

I bloggpausen fikk jeg tid til å lese litt og som den bokelskeren jeg er så er jeg heldig at jeg har muligheten til å spørre om bokeksemplarer fra ulike forlag . Jeg har somsagt bokbloggen og jeg er takknemmlig for alle bøkene som kommer. Men nå begynner bokhylla mi fra IKEA å bli ganske full. Løsningen kan være at jeg også slutter å låne med meg bøker fra biblioteket,men jeg er som en liten unge i en leketøys butikk når jeg først kommer meg til biblioteket.. Iløpet av uka skal jeg komme med et innlegg fylt med bokanbefalinger! Så følg med!

De som er nysjerrig er jeg på goodreads.com og bokelskere.no! Add meg som venn der hvis du også er der! Bokbloggen kan følges via bloglovin her for de som har lyst til det!

I helgen som var inviterte jeg og søsteren min til brettspillaften og to av mine gode venninner trappet opp til en god middag, panna cotta dessert m/skogsbær og så hadde Nina m baket en ostekake. Vi hadde det kjempe koselige  og jeg fikk prøvd ut spillet «Alias» for første gang. Jeg tok ikke noen bilder,men hvis dere titter innom søsteren min sin blogg er det et par der.

Etter snøfallet i forrige trodde jeg virkelig ikke at våren skulle komme,men i går kom søsteren min hjem med en nyplukket hestehov. Hestehov (foruten hvitveis) er sikre vårtegn etter min mening. Så man blir jo litt lettere til sinns når våren kommer og sola varmer når man sitter ute på balkongen med en god bok.

Var ikke så mange bilder ettersom jeg har også greid å rote bort kameraledningen så jeg får ikke overført bilder til den gamle og bråkete bærbarepcen før jeg finner den. Heldigvis har den lille minipcen vi har her hjemme sånn at man kan stikke minnekortet til kamera direkte inn i pcen.

Nå skal jeg ikke «bable» mer,men jeg synes det er greit å være tilbake. Det var fint  å ha et par dager vekk fra bloggverden og pcen i det hele for å tenke på ting man har lyst å blogge om,og veien videre.

Håper alle får en flott tirsdag!

 

14 thoughts on “De siste dagene i bilder

    1. Kjenner meg igjen der. Er ikke alltid man tar seg tid til det. Jeg blir noen ganger rastløst,så det blir ikke mange timene jeg sitter rolig å leser .hehe

  1. Det var veldig hyggelig med brettspillkveld på lørdagen 🙂

    Godt at du har fått lest litt i de siste dagene. Kan tenke meg at det har vært godt å sitte ute på verandaen å lese i solskinnet 🙂

  2. Hestehovene har enda ikke kommet i Bergen, eller jeg har ikke funnet den enda. Men bare vent. Brettspill aften er jo kjempekjekt, faktisk ikke prøvd alias tror jeg, er det å anbefale?
    Gleder meg til bokanbefalinger!

    1. De hestehovene poppet plutselig opp her og dagen, for et par dager siden var det ikke noe. Kanskje det kommer noen hestehover snart i Bergen:)
      Brettspillaften er kjempe morsomt og koselig. Man kan invitere et par venninner,spise middag og dessert sammen:) Ha en helaften:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

