om bloggen · om min hverdag

Ny uke

Da er jeg saktig men sikkert tilbake igjen i bloggosfæren. Tilbake med en annerledes design og look. Kanskje tilbake med ny giv? Det vil tiden vise,men for å være ærlig savnet jeg litt å blogge. Å være en del av et «nettverk» i form av å blogge,besøke blogger og legge igjen kommentarer.Så har jeg også flotte faste blogglesere som  jeg savnet ♥

Grunnen til at jeg tok meg en liten pause fra bloggen var en blanding at jeg hadde skrivesperre.  Så var det at pcen jeg  bruker mest begynner å streike og det siste var vel at jeg trengte et lite avbrekk fra bloggingen og pcen i det hele tatt. Få litt tid til noe annet.

Men jeg vil også  takke alle som har tittet innom bloggen selvom jeg ikke var så mye tilstede.

/Linket

Nå er det mandag, sola skinner og snøen som dalte ned i forrige uke begynner å smelte. Det er en herlig følelse det! Kanskje like greit at jeg startet å blogge på en solskinnsdag!

Håper alle får en fin start på uka!

Ps: Har ikke fått ordnet med header ennå,men skal få laget noe. Rop ut hvis du er i det kreative hjørnet og vil lage en header. hehe

21 kommentarer om “Ny uke

  1. Velkommen tilbake 🙂 Man har nok godt av en pause iblant, blogging skal jo ikke føles som en tvang. Fint design også, dette ser mer ryddig ut enn det forrige! 🙂

  2. Gratulerer med nytt design! Dette var mye mer oversiktlig enn det forrige, og jeg håper at design-skifte kan hjelpe på inspirasjon og glede; det gjorde det i alle fall for meg. 🙂

  3. Liker looken, bedre enn den forrige faktisk 🙂
    Godt å ha deg tilbake i bobla vår, hihi 😉 Håper du finner masse motivasjon og inspo til å blogge masse!

    1. Takker Ida=) Ville ha noe enkelt og greit,det andre ble litt for mye av det gode.hehe:)
      Har fått litt idéer og inspo i pausen til å forsette:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

