om bloggen · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Turning point

Ville bare innom å si fra at jeg tar litt pause fra bloggen. Føler jeg mangler inspirasjon og ting går litt opp & ned med hverdagen så det er ikke noe særlig å melde. Føler at jeg ikke bare skal blogge for å blogge. Det er jo bedre med kvalitet enn kvantitet.  Lysten til å blogge er der men jeg vet ikke hva jeg skal blogge om.

Men jeg vil takke dere for alle de kommentarene som har tikket inn i det siste selvom kanskje ikke innleggene har vært på topp. Men jeg håper å komme tilbake med mer inspirasjon og blogglyst.=)

Ønsker alle en flott uke!

35 thoughts on “Turning point

  1. Ha en flott bloggpause da og kom tilbake når du føler for det. Det skal ikke være sånn at man føler at man må blogge. Du må ha en flott uke! 🙂

  2. Det er ikkje alltid ein har like masse å blogge om eller motivasjon, kjenner meg igjen der – eg har tatt pauser fleire ganger.. men så blir eg litt avhengig av å blogge også, og begynner plutselig igjen – håper du gjør det samme!! 🙂

    Sv: Takk, Nina! Det håper eg og, krysser fingre og tær 😉

    1. Håper inspirasjonen og lysten kommer tilbake:) Kjenner meg igjen med å bli litt avhengig å blogge. Med blogging får man ut inspirajson,får inspirasjon,kommer i kontakt med koselig folk og mye annet:)

  3. Man bør ikke blogge bare fordi man føler man må. Ta den tiden du trenger du 🙂 Har deg på Bloglovin, så ser når du kommer tilbake!

  4. Du får ta deg en pause og komme tilbake når du føler du har noe å skrive om 🙂 Håper du finner deg en jobb snart, og får en mer normal hverdag etterhvert 🙂
    Formen min er vel bedre, men fortsatt ikke frisk. Har jobba i dag i butikken, etter en hel dag i barnehagen, det var hardt. Nå er jeg sliten så senga venter!

  5. Kjenner meg igjen i dette. Det hjelper ofte på med en bloggpause når man mangler inspo og føler at man ikke har noe å blogge om fra verken hverdagen eller interesser. Ha en fin uke ut også, søs 🙂 ❤

    1. Takk søs<3 Greit med pauser når man ikke har noe å blogge om. Eller lyst for den saks skyld. Men kommer nok snikende tilbake etterhvert:)

  6. Det hender man føler seg sånn, er ikke alltid inspirasjonen og lysten er på topp!

    Sv; Ja, det er det! 😀

    // Du må jo nesten få den med deg. Men The Artist er enda mer viktig å få med seg! 😀

    1. Ja, sånt skjer noen ganger. Men inspirasjonen kommer nok snikende tilbake :)Liker godt å blogge,så det er jo ikke det det står på 🙂

  7. ta den tiden du trenger 🙂
    Vi er her når du kommer tilbake 🙂

    håper du har det bra sånn ellers, og at du finner inspirasjon og motivasjon igjen snart.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

