om bilder og sånt · om min hverdag

Sunshine

De siste to dagene har jeg vært benket ut på terrassen med sola midt i fleisen og en god bok i nærheten. Pcen(den store og gamle) har ikke vært med på laget og har vært litt umulig å ha med så jeg har sittet foran den «lille» minipcen min. Så  da har jeg ikke fått så mye tid til blogglesing. Så februar månedsoppsummerings innlegget får la seg vente ettersom alle bildene er på den store pcen.

Men det er jo like greit at pcen er litt vrang nå som sola skinner. Man bør utnytte de dagene sola varmer og snøen smelter. Så nå skal jeg la pcen være PC og ta en bloggfri helg. Være litt ute og gå turer!

Skal jo titte innom å godkjenne kommentarer og prøve å få lest de maaaange bloglovin postene.

Håper alle får en flott (solskinns)helg!

 

39 thoughts on “Sunshine

  1. Høres helt fantastisk ut! Det er så deilig når sola kommer frem, og man bare kan sette seg ned å slappe av med en god bok! 🙂

    sv: Tusen takk for det! 🙂 Da er jeg med å krysser fringrene for deg 😉 Jeg finner nok noe å lese skal du se 😉

    1. Takk:) Har fått kost meg masse i sola i det siste:) Nå er det meldt litt snøvær faktisk i det neste par dagene. Men jeg håper ikke på det:) hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

