om bilder og sånt · om min hverdag

La våren komme…

Det er herlig å endelig kunne sitte ute på terrassen med en god bok(Les: «Mørk Engel «av Laini Taylor) og et glass cola. Solas varme stråler streifer ansiktet og varmer så vidt. Vinden er der fremdeles,men det er ikke noe et godt & varmt teppe kan løse eller gode tøfler / genser.  Naboene har kommet ut fra hiet sitt og gjør i stand balkonger og terraser fra vinterens herjinger. Man kan såvidt høre kyrene til nabogården som ligger et par hundre meter unna ,og bekken neden for der du bor sildrer. Det som jeg tenker på som er et vårtegn er lyden av småfuglene og se gresset titte frem fra vinterens teppe.

Miley slapper av ute i solskinnet

Torsdagen har gått unna med jobbjakt,blogglesing ,lese bok og pc som har hengt seg opp. Resten av torsdagen skal jeg lese videre i den spennende boka jeg leser, lage et oppsummerings innlegg om måneden som gikk og glo litt på tvserier.

Jeg håper alle får en fin torsdag!

 

11 thoughts on “La våren komme…

  1. Det skal bli så deilig med vår og litt varmere dager nå! 🙂 Du som leser så mye bok, har du en ny bok å anbefale?

    sv: Tusen takk for det kjære Nina! 🙂 Det er kjempe deilig!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

