Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My bucketlist #016-#017

#016:  Dette bucketlistemålet tror jeg kan prøver på i år og har allerede begynt å holde styr på hvilke filmer jeg har sett i år via min imdb.com konto. Dere kan se listen her! Kommer til også ha en slags progressmåler i sidemenyen samt anbefaler filmer osv som vanlig.

#017: Etter jeg så filmen «Titanic» i 1997 har jeg vært fascinert i historien rundt båten og selvsagt den tragiske forliset. I år 2012 kan vi som kinogjengere se filmen i 3D og det er noe jeg gleder meg til. Det som hadde vært kult er å få muligheten å se vraket av Titanic med en miniubåt.

11 thoughts on “My bucketlist #016-#017

  1. Vet ikke om det blir så lett å se vraket av Titanic…men å se 100 filmer skal vel gå greit 🙂 Tror jeg ser 100 filmer lett i året, ikke alle er nye selvfølgelig, noen gamle kan jeg jo se om og om igjen!!

    1. Samme her også:) Husker at jeg fikk filmen på VHS når den kom ut og etter det har jeg og søsteren min sett den maaaange ganger. Nå har vi jo filmen på DVD:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

