om min hverdag

En vinter(blogg)ferie

Tenkte jeg skulle bare stikke innom bloggen for å si at jeg  i de nærmeste dagene ikke kommer til å være den mest ivrigste bloggeren.

Ettersom det er vinterferie får vi en overnattingsgjest hjemme hos oss (nevøen min)etter vi har vært på en Harry-Tur senere idag.  Det blir nok morsomt  og koselig  å ha han  på besøk ettersom det er lenge siden vi har hatt han hos oss.

Jeg ser frem til et par dager fylt med noe annet en pcsitting og blogging .Men jeg kommer til å titte innom for  å godkjenne kommentarer og lese blogger når muligheten byr seg.  I det siste har ikke den «store pcen» jeg har fungert så godt og jeg har ikke fått så mye tid til å lese /besøke blogger før den har klikket. Men heldigvis har man bloglovin !

Så med dette innlegget ønsker jeg alle en flott vinterferie og jeg skal komme sterkere tilbake i helgen.

 

Vil også benytte sjansen til si å gratulere med dagen til venninnen min Nina M. Hun fyller hele 23 år idag!Foruten henne har storebroren min bursdag idag også.:)

35 thoughts on “En vinter(blogg)ferie

  1. ha en fin vinterferie Nina, håper dere har det kjempeflott med nevøen på besøk!
    og ikke stress med lesing og kommentering, det kan du ta igjen når ferien er over hehe!

  2. Du får kose deg kjære Nina, det er vel fortjent! 🙂 ❤

    sv: åå, du er søt da! 🙂 Tusen takk for det! Jeg er ferdig med særemne skrivedelen, men fremføringen er ikke gjennomført enda! Grunnet mye sykdom og lignende!

  3. Får ikke mye tid til blogging når Kristoffern er her gitt. Spesielt ikke når man skal spille på pcn din hele tiden. Tror ikke han helt skjønner at det går ann å spille på macen min 🙂

  4. Jeg håper virkelig du stor koser deg i disse ferie dager, for det er vel undt og fortjent! 🙂

    sv: ååå, tusen takk søte Nina! 🙂 Formen er ikke helt bra ennå, men det går seg vel til!

    // Veldig forståelig at du gjør 😉 – og det er helt sant, det er det som er det flotte og fine med ord! ❤

    // Det er bare hyggelig det kjære Nina 🙂 Jeg har nok ikke vinterferie nå, neste uke står vinterferien min for tur! 🙂 Men turen takk likevel! ❤

  5. SV; Celleprøve anbefales kvinner i alderen 25-69, så du har nok ikke fått noen innkalling enda 🙂 men lurt å gjøre det når tiden er inne! Så absolutt 🙂

  6. Å sitje mindre framfor pc-en, og heller gjere heilt andre ting, er ganske så fint som forandring. Håper du har ein fin ferie 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

