Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist · Reise og Livsstil

My Bucketlist #014-#015

#014:  I fjor hadde jeg min «drømmereise liste» hvor jeg lagde en liste med 10 steder hvor jeg ville reise til. Australia var høyt på listen. Selvom den allerede er på min drømmereise liste skviser jeg inn den her på min Bucketlist. Det hadde vært en stor opplevelse å dra «down under» .

#015:  Hvem ønsker seg ikke en tur til Disney World? Dette målet kan jo evt. sløyfes sammen med et annet bucketlist mål og dra til USA (deriblant kjøre route 66).. Selvom jeg er litt pysete av meg når det kommer til berg og dalbaner hadde det nok vært kult å vært der. Venninnen min Nina m har jo jobbet der 1 år og etter å hørt mye fint om stedet har jeg mer og mer lyst å dra ditt. Men somsagt det er jo foreløpig bare drøm dette her.

16 thoughts on “My Bucketlist #014-#015

  1. Har også veldig lyst til å dra til Australia, og hvis jeg hadde greid å legge unna litt penger kan det godt hende at jeg kommer meg dit i løpet av de neste par årene for å besøke en venninne 🙂

    Og Disney World vil jeg selvfølgelig alltid til ❤ Tror neppe du hadde tørt å kjøre den riden som er på bildet (min favoritt ride btw!), men Disney World er jo så mye annet, og mindretallet av ridene er for adrenalinjunkiene.

    1. hehe,ja det kommer alltid på sparingen når det gjelder reiser. Er ikke den som er flinkest til å spare,men når jeg får meg jobb skal jeg sette unna x antall kr pr måned til reise:)

      Hadde nok ikke turt den riden på bilde, med en gang jeg fant bilde på weheartit.com,tenkte jeg «den har Nina M » tatt:) hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

