om bilder og sånt · om min hverdag

La helgen komme

Fredag igjen.. Tjoh, som denne uka har flydd unna.  Vet det er en über klisje aktig å si det men tiden flyr virkelig unna. Selvom jeg ikke gjør noe spesielt disse dagene som gått.  Jobben som jeg var på jobbintervju for over 3 uker siden regner jeg med at jeg ikke har fått ettersom jeg ikke har hørt noe fra de. Men sånn er livet, og jeg får bare lete videre. Det er jobber der ute,men det er så innmari mange der ute som vil ha folk med erfaring. Får bare søke videre!:)

Uansett skal jeg slappe av videre iløpet av dagen!(Les: The Voice,Nytt på Nytt og Senkveld m.m) Det er helg og vinterferien har startet selvom det for min del er nok en vanlig uke ettersom jeg ikke går på skole lenger. Men kan tenke meg at denne ferien er nok etterlengtet for mange skoleelever landet rundt. De siste dagene har sola stått å varmet og det har vært rene påskeværet på forskudd.

Miley(familiekatten) har tilbragt en del på balkongen og på teppet som vi har lagt på bordet som står dere ute. Der kan hun sitte lenge av gangen å myse mot sola og snuse i været. Når vinteren er her er hun ikke den som er ute så mye og hun har blitt litt «sofagris» i det siste. Men nå som sola varmer hender det at hun tar seg en lufte tur rundt omkring i nabolaget.

I tillegg at det er en solskinnsfredag så har jeg funnet ut at jeg har vunnet en bok hos bokbloggeren «Kasiopeiias Bøker«. Hun hadde en konkurranse i forbindelse med Valentines dagen som var og den heldige vinneren kunne stikke av med boken «Domino» av Iselin C.Hermann.  Glad var jeg når jeg leste den nyeste posten på bloggen hennes. Er ikke så ofte jeg stikker av gårde  med seieren i konkurranser.

Funderer på selv å ha en giveaway i forhold til bøker på bokbloggen min,men det er bare i tankekassen foreløpig. Men sier fra hvis det blir noe en gang i fremtiden!

Med det sier jeg «God helg» til alle sammen som titter innom! Senere i kveld kommer det en tvserieanbefaling!

 

Publisert den 17.februar 2012 @ 15.25

21 thoughts on “La helgen komme

  1. Ønsker deg en riktig god helg. Synd de ikke har ringt ang den jobben, men du må bare søke videre. Er du ute etter noe spesielt, eller veldig fleksibel? tror nok det er sjans for å komme inn i oljeindustrien, men er stort sett bare reisejob da.. Er jo kanskje et alternativ til du finner drømmejobben?
    Katten våres har vært skikkelig stuegris i vinter, men han beveger seg mer og mer ute nå, tror han er glad for at snøen er borte:) kjempe fine bilder du har lagt ut, Miley er jo så utrolig søt og nydelig, * smelt*

    1. Takk Lene! Synes det også er synd. Kunne i det minste ha ringt å sagt fra om jeg fikk den eller ei. Akkurat nå prøver jeg å være fleksibel ang. jobbsøking og prøver å søke på både jobber utenfor komfort sonen min, f.eks servitør o.l

      Kattepusen deres er jo kjempe søt også!

  2. God helg Nina! 🙂 Kjedelig med jobbsøkingen, men søk på jobber som «krever erfaring» også! Det kan være de liker søknaden din – at de vil ha deg inn på intervju lell! Det øker sjansen for å få treff! Ønsker deg hell og lykke på din vei! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

