Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips · om bilder og sånt

En liten bloggroll

Vanligvis pleier disse bloggrollene mine innholde mange blogger,men jeg vil gjerne anbefale en kjempeflott amerikansk fotoblogg. Bloggen har jeg fulgt med en stund nå,og vil gjerne dele den med dere!

Photo: ©Leah Yetter

Leah  som blogger på Uprooted Magnolia bor på en kvegfarm  i Wyoming sammen med mannen sin ,og hun er en freelance fotograf. På bloggen får vi et lite innblikk i livet på gården og mange av de bildene vi får se er av dyr ,og ellers hvordan  livet  er på gården.

Under er det et par bilder som hun har tatt som jeg har vært heldig å få tillatelse til å publisere . Stikk gjerne innom bloggen her!

Photo: ©Leah Yetter
Photo: ©Leah Yetter
Photo: ©Leah Yetter
Photo: ©Leah Yetter
Photo: ©Leah Yetter

Har dere vært innom bloggen før? Hvis ikke anbefaler jeg en tur innom hennes blogg!

Hun er også å finne på Flickr her!

Photo Credit: ©Leah Yetter (Photos are linked to her blog)

36 thoughts on “En liten bloggroll

  1. nydelige bilder, den bloggen skal jeg absolutt sjekke ut:)

    //Heldigvis hjemme nå, så slapp å bruke heeeele dagen på sykehuset, godt å få i meg mat og ikke minst kaffi!

  2. Mange fine bilder på den bloggen der, gitt. Ikke hørt om den før, men skal prøve å følge den nå. Aberet er jo at jeg kronisk glemmer å sjekke de jeg følger, Bloglovin’ hjelper ikke for fem flate, for jeg glemmer å sjekke den sida også. 😛

    sv: Ja, den anbefales på det sterkeste. 🙂

    Det har du rett i, blir alltid like irritert når sånt skjer. Hovedsaklig fordi det alltid skjer når jeg har dårlig tid.

  3. The owls are not what they seem…

    Drar til Vegas og LA i påskeferien. Men så skal jeg reise rundt i USA i hele juli. Gleder meg uendelig mye. Har du vært der?

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

