om min hverdag · om mine følelser og tanker

«For den som ser storheten i hverdagen, blir selve livet rikt.»

Måtte bare skvise inn et lite bilde av Miley. Hun sovner på de merkeligste steder noen ganger og her vil hun absolutt legge seg opp på noen garn nøster.Holder på å strikke et nytt perlestrikk turban pannebånd,men nå med dobbelstrikk med garn og litt tjukkere en de andre jeg har strikket. For å se hva jeg snakker om se dette innlegget!

Det er «lillelørdag» i dag og ikke heller lenge til helga. Vinterferien starter f.o.m fredagen her i området  og det blir nok fint. Kan vel ikke si at jeg har noe vinterferie nå som jeg ikke studerer,men det er noe spesielt når den uka kommer.Det blir den  første «vinterferien» jeg ikke sitter med snuta ned i pensumbøker og skriver semester oppgaver. Hvis ikke jeg ser bort fra studieturen til Athen i 2010.

Den kommende uka har jeg fullt opp med ting å gjøre og nevøen til meg og søsteren min kommer til oss her hjemme for å overnatte et par dager. Så blir det også  feiring av bursdagen til broren min og mye annet! Men blir nok en koselig uke!

Onsdags planene er ganske åpne og jeg skal vel prøve å få gjort noe fornuftig med dagen. Skal se å få lete etter flere jobber,men prøver å ha et visst antall jobber jeg søker på i omgangen ellers så blir det alt for mye å holde styr på.  Ellers så blir det vel litt tvtitting (CSI:NY m.m) og lese bøker. Fikk forresten pakke i posten idag med den neste boka i bokbloggerturnén jeg er med på, som Cappelen Damm arrangerer hver vår/høst.

/Linket

Dette innlegget ble litt «pytt-i-panne» fylt med mye rart føler jeg,men de innleggene må komme også.

Men jeg håper alle får en flott onsdag! Senere i dag kommer jeg med en boktips! Så stay tuned!

/Sitatet fra innleggets tittel er fra Fredrik Wisløff  [ordtak.no]

Publisert den 15.februar 2012 @ 15.00

30 kommentarer om “«For den som ser storheten i hverdagen, blir selve livet rikt.»

  1. SV: Ja den annbefales absolut! Mulig de har den på søstrene grene butikkene her i Norge også, ikke sjekka. Finnes også i en annen smak med no rare greier jeg aldri hadde hørt om før så var bare skummelt!;)

    Ha en super onsdagskveld du også:D

  2. Det skal bli så fantastisk med vinterferie til uka!! Det trenger jeg virkelig nå. Mulig det blir en tur til fjells, ellers skal jeg være hjemme og slappe av og forberede meg på praksis!

  3. håper du har hatt en fin onsdag og at kvelden også blir fin:) Her er jeg akkurat kommet inn døra, dagen er gått i ett, men jeg har blitt ferdig med alt jeg skulle bli ferdig med, god følelse:) helledussen så søt pysen var, godt å se at det ikke bare er våres som ligger på de rareste steder:) her blir det også litt tv titting før jeg finner bingen. I morgen er det på tur til sukehuset for undersøkelsen, merker det skal bli godt å få det unnagjort, selv om jeg er veldig spent på om jeg kommer til å ha vondt når alt er over.

    1. Det har jeg hatt:) Onsdagen har gått fort over.hehe. Greit med sånne dager hvor ting går litt i ett og bli ferdig med alt man har satt opp for dagen:) De kattene er flinke til å finne merkelige sove plasser, Miley ligger seg også på badet under klesstativet som vi henger tøy til tørk.
      Du får ha lykke til på sykehuset da! Skal sende gode tanker i din vei!

  4. Mine onsdagsplaner var nok ganske late, og det er digg å ha dager innimellom hvor man slipper å gå ut av huset!

    Sv; Ja, det er jo i grunn det innimellom også!

    // Hehe, du må jo prøve loopen! Eller hva med den lille dragen først, hvis du ikke har prøvd den allerede?

    Ja, det kunne vi jo ha gjort 🙂

    /// Du må jo nesten få med deg alle sammen! De hørte liksom litt sammen følte jeg, og hadde en herlig slutt på tre-ern (hvis du ikke har sett den enda. Kjøpte den faktisk på en ganske pratiske side jeg kom over: biit.no. Det er et norsk firma som handler gjennom amazon.co.uk og av en eller annen grunn er det SUPER billig der! DVD-pakken koster 128,- tror ikke det er mer igjen av Blu-Ray som jeg kjøpte.

    // Nei, tror nok ikke The Walking Dead er en serie jeg kommer til å se på :p

  5. Det er egnetlig noe jeg gjør hver morgen, eller så sant jeg kommer meg ut av senga før den stenger. Da er dansekjolen så godt som ferdig, mangler bare glidelås. Må nok på jakt straks for å finne den. Det kan bli noget vanskelig om ikke umulig å finne en i samme farge.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

