om min hverdag · om mine følelser og tanker · Tvserier

Putting it together

Tirsdagen er kommet for å bli og på tirsdager her hjemme hos meg er det «Frustrerte Fruer» kveld.  Det er somsagt den aller siste sesongen som går på norske tvskjermer og det blir bare mer spennende for hver episode som går.  Dagens episode heter «Putting it together» og vi får se at Chuck er enda mer pågående enn før med tanke på etterforskning rundt forsvinningen  av Gaby’s stefar .

/Linket

 

/Linket

Idag er det også Valentines day,en merkedag som jeg ikke har noe særlig forhold til. Ikke bare pga jeg er singel,men jeg synes det er en oppskrytt «merkedag» hvor handelstanden tjener fete penger på at folk absolutt skal pris sette ens kjærlighet til hverandre med dyre gaver. Selvsagt er det ikke noe galt å vise at man er glad i hverandre med gaver,men det jeg reagerer på er det med at folk drar nytte av dette. Man har jo somsagt 364 andre dager i året å vise sine nærmeste at man er glad i de. Trenger jo ikke være dyre gavene heller,et lite kort eller en rose:)

Men selvom jeg ikke er noe særlig «Valentines» aktig av meg  idag ,vil jeg uansett ønske alle en flott dag!  En stor valentines klem til alle som titter innom!

Er det flere som følger med på siste sesongen av Frustrerte Fruer? Feirer du valentines dagen?

 

Publisert den 14.februar 2012 @ 18.00

 

25 thoughts on “Putting it together

  1. Følger nok USA sitt sendeskjema, så er nok ikke mange episodene igjen for min del. Og er ganske lei! :p

    Har heller aldri vært noe særlig fan av Valentines Day. Det eneste jeg kan huske fra det er at på barneskolen hadde jeg og en venninne dobbel date med to gutter i klassen, og da jeg bodde i USA protesterte en gjeng av oss og dro på kino og så på den lite romantiske filmen The Wolf Man :p

    1. hehe,sant det=) Blir nok greit å avrunde det nå:P

      Bra at det er flere som ikke liker Valentines dagen:P Tror folk ikke helt skjønner opprinnelsen til hele Valentines dagen.

  2. jeg er på siste sesong, og venter på ny episode på nett.. litt kjedelig å se på nett egentlig for da forsvinner liksom litt av tirsdags programmet på tv…
    Valentines day er en dag som butikkene skal tjene penger, men jeg liker dagen litt likevel. selv om kjærlighet og omtanke for kjæreste, familie og venner bør vises gjennom hele året, og ikke bare en eneste dag.. Men her i hus så ble det blomster og ut å spise, klarer ikke boikotte en så koselig dag:)

  3. // kjenner jeg lir dårlig bare av tanke. Jeg har ikke vært i berg og dalbane siden jeg var liten, type før jeg begynte på ungdomskolen. Jeg har alldeles ingen glede av det, sitter å tvi holder meg og lukker øynene.

    Ønsker deg en finfin Onsdag:)

    1. Føler med deg! Ene gangen måtte jeg sitte alene når jeg tok thundercoaster og det var ikke noe morsomt, har et sånt bilde fra turen. hehe, der ser jeg redd ut.

      Du får ha en fin onsdag også!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

