om bilder og sånt · om min hverdag

Ut på tur (aldri sur?)

I går så bestemte jeg meg for å tre ut av vinterdvalen og få gått meg en tur. Jeg dro med meg søsteren min og vi kledde på oss boblejakker og overtrekksbukse før vi tok fatt på turen.

Selve det var kaldt ute var det deilig å få kommet seg opp fra sofaen og få rørt litt på seg. Høres kanskje ut som den gamle dama nå,men om vinteren er jeg ikke den som går turer hver dag. Jeg føler meg nesten som en bjørn som går i hi når vinteren kommer på fullt og kommer seg ut når det blir mildere.

Ellers så hadde jeg en rolig søndag med god mat & kake ettersom det er morsdag.. Middagen stod søsteren min for mens jeg hjalp til å dekke på bordet. Vi her hjemme gjør ikke så stort ut av morsdagen og mamma sier selv at vi ikke trenger å styre.

Håper alle hadde en fin søndag(..og morsdag) og får en fin start på uka!

15 thoughts on “Ut på tur (aldri sur?)

  1. Skjønner hva du mener ang bjørn i hi. Jeg liker meg best inne i varmen når det er kaldt ute, men noen ganger er det faktisk veldig deilig å få rørt på seg og få litt frisk luft 🙂 Koselig å gå tur 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

