Inspirasjon og tips

Konkurransetips!

Hos Karoline kan du vinne en kjempe stilige hjemmelaget ring,neglelakk samt en kul eyeliner fra NYX. Konkurransen varer til 17.feb 2012. LES MER OM KONKURRANSEN HER!

Karoline lager så flotte ringer,så hadde vært kult å vunnet den. Men jeg er snill å tipser dere om sjansen til å vinne den også,selvom jeg vil gjøre som hun dama på EXTRA-reklamefilmen som går på tvkassa nå, gjøre så ingen andre får sjansen til å vinne premien:P . Men skal ikke være så slem! hehe

Klikk her for å komme til konkurranse siden!Er ikke mye du trenger å gjøre for å delta!

Ha fremdeles en fin helg!

11 kommentarer om “Konkurransetips!

  1. Har allerede meldt meg på 😉

    Sv; Hehe, ja det kan du si! 🙂

    Kan tenke meg det, hadde ikke greid å velge ut!

    // Imponert at noen har hørt om den :p Ja, burde jo det, men når jeg tenker meg om tror jeg aldri har fått svar av jobbintervjuer, bortsett fra da jeg fikk jobben!

    // Hahah, var vel så vidt jeg tålte American Horror Story! Nesten så jeg satt med henda foran øye enn ikke :p

    // Begynte jo faktisk på den før jul, leste sånn ca to sider før jeg ga opp! Kanskje jeg skal se filmen først, så blir det liksom litt enklere å lese boka… :/

    // Nei, den er det egentlig bare å unngå, hehe! :p

    // Tja, i alle fall i utlandet, kostet meg ikke så mange hundrelappene å hoppe i USA!

    1. Så bra:)

      //Tror jeg hørte om Swingers pga du snakket om den en gang.

      //hehe, såpass.Kanskje ikke The Walking Dead er noe for deg:P Men det er ikke så mye blod og gørr som man tror.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

