Inspirasjon og tips · om bloggen

I den store internett verden finnes jeg på..

Under kommer det et «lite» sammendrag av de ulike nettstedene jeg er å finne på foruten denne bloggen og bokbloggen.

Tumblr kontoen min opprettet jeg av ren nysjerrighet og så ville jeg ha et annen sted en denne bloggen å dele fine bilder jeg finner på weheartit.com eller skrive masse tull.

Jeg er en ivrig tweeter for å si det sånn og for de som følge meg og mine tanker på twitter er det bare å klikke på bildet ovenfor!

Følg bokbloggen min her!

Pinterest oppdaget jeg for et par måneder siden og det er en flott tjeneste for de som liker organisere flotte bilder man finner på nettet . Du trenger en invitasjon for å bruke tjenesten,men hvis det er noen som vil teste tjenesten er det bare å rope ut i kommentarfeltet. Har noen invites igjen,men vet ikke hvor mange.

For at dette innlegget ikke skal bli 1 mil lang skal jeg oppsummere de siste stedene punktvis.

Håper dere fikk noen tips til ulike nettsteder å sjekke ut. Er dere på noen av nettstedene?

 

 

16 thoughts on “I den store internett verden finnes jeg på..

  1. Jeg er bare på bloggen og facebook jeg…har ikke tid til noe mer!!
    Sv: Ja det er tragisk at hun er død…The Bodyguard har jeg sett mange ganger, og det er en veldig fin film! Jeg synes det er tragisk…alle de store forsvinner. Nå er både hun og Michael borte 😦

    1. Ja,det kan være nok å være på de to stedene:) Er heldigvis ikke på alle så ofte,men blir for det meste twitter,bloggen og facebook:)
      //huff,ja.de store stjernene forsvinner før deres tid.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

