om min hverdag

En fredagskveld

Ville bare titte innom å ønske alle en fin fredag foruten en riktig god helg. Fredagsplanene mine er å få med meg The Voice,Nytt på nytt og Senkveld.

Hvordan ser deres fredagskveld ut?

psst:Har ikke ennå fått svar på jobbinterjuvet jeg var på i forrige uke,men regner med at jeg ikke har fått den ettersom jeg ikke har hørt noe på 1 uke. Skulle jo få svar på jobbintervju senest fredagen i forrige uke. Jaja,får bare børste støv av pcen (noe som egentlig trengs å gjøres) og søke videre på jobber.

©Bilde kilder: Alle er Linket

Publisert den 10.februar 2012 @ 19.00

25 kommentarer om “En fredagskveld

  1. Søker jobb jeg også, og det er skikkelig frustrerende!! huff… Lykke til videre i alle fall. The Voice var ganske tamt syns jeg. Ikke mye å rope hurra for i kveld i alle fall. Har sett på den amerikanske versjonen i hele dag, og den er i en helt annen liga!

  2. de samme programmene har stått på her. Jeg har fått med meg litt inni mellom, men har vært litt opptatt med å finne inspirasjon på nett til garderobe rommet mitt, oppgraderinger på gang. og leter etter gode og praktiske løsninger som er fint å se på:) Håper det blir bra tislutt:)

    Ønsker deg en kjempe fin helg Nina:) have fun!

    1. Ja, det er kjipt:/ hadde det minste likt å høre om jeg fikk den eller ei. menmen,får bare forsette med jobbsøkingen:)

      Håper du får en fin helg også!

  3. SV: Veldig enig med deg;) Kevin Costner var ikke vond å se på i filmen;) hihi.. så var absolut et stort pluss;) hihi…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

