om underholdning · Tvserieanbefalinger · Tvserienyheter

The Living dead

Den kommende søndagen (12.feb 2012) starter «The Walking Dead» opp igjen i USA etter «julepausen»l. Det har vært en lang vente tid og jeg gleder meg mye til forsettelsen. Episoden før jul var spennende og trist omhverandre ,og jeg er spent hva som skjer videre med Rick og gruppen hans(for å si det på den måten).

/Linket

Seriens første sesong ble vist påTVNORGE i fjor høst og bestod av 6 episoder. Sesong 2 kommer iløpet av april måned .Værtfall iløpet av vår 2012. Den andre sesongen skal visst bestå av det dobbelte av hva sesong 1 gjorde(altså over 12 episoder).

Serien har også blitt fornyet til en tredje sesong som jeg regner med starter til høst 2012.

/Linket

Dere som ikke har fulgt med på serien anbefaler jeg den veldig mye! Selvom selve serien virker litt småskummel pga Zombiene er det mye annet som skjer. Serieskaperne har gjort en god jobb med å skape en ramme rundt det hele og karakterene i serien er sterk og troverdige. Har skrevet en del om serien fra før av så dere som leser bloggen fast har kanskje hørt om serien.

/Linket

Fler som ser på serien?

 

Publisert den 8.februar 2012 @ 21.25

21 thoughts on “The Living dead

  1. jeg fikk sett et par episoder bare, så datt jeg litt ut av det. Prøver å egentlig ikke følge med på så altfor mye om gangen, og når det da blir ekstra tid så kan jeg heller se det på nett:) Blir litt sånn når jeg jobber som jeg gjør, at jeg mister noen episoder her og der og da dropper jeg helt ut av det. bortsett fra Home and away som min kjære er så snill og tar opp for meg når jeg er på jobb:)

    1. Kjenner igjen det. jeg har det med å følge med på alt for mange tvserier. Så nå skal jeg kutte ned på antallet,og heller ta igjen det tapte med de jeg har valgt bort,en annen gang. Home Away er somsagt favorittserien til både meg og moren min.

    2. Kjenner igjen det. jeg har det med å følge med på alt for mange tvserier. Så nå skal jeg kutte ned på antallet,og heller ta igjen det tapte med de jeg har valgt bort,en annen gang. Home Away er somsagt favorittserien til både meg og moren min.

  2. Jeg ser på den, men i og med at jeg har så mange andre serier jeg laster ned, har jeg valgt å følge det norske sendeskjemaet når det kommer til denne. Dermed har jeg bare sett første sesong så langt. Det er veldig spennende da, og jeg gleder meg til å se hva som skjer videre. Flesh-eating zombies! ❤ Haha!

  3. Elsker TWD! Hadde ikke trodd jeg skulle like en serie om zombier så godt.. Var litt treg start på sesongen, syns jeg, men det var jo så spennende før jul, og jeg gleder meg så til å se fortsettelsen på mandag! Er også mange andre tv-serier jeg følger med på, så det blir nesten en ny episode hver man-lør! Hehe. Skikkelig tv-seriejunkie ;p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

