Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My Bucketlist #010-#011

Glemte gårsdagens bucketliste mål,men jeg har bestemt å ta disse målene 1 gang pr uke. Mest av den grunn at jeg ikke har laget så mye mål ennå(hehe),men også for å spre det litt utover så det ikke blir for mye av det samme. Se tidligere «Bucketlist mål» her! Eller se under menyknappen «Om Bloggeren/Om Nina» rett ovenfor.

#010:  Etter å lest en post på en blogg(som jeg selvfølgelig ikke finner adressen til nå*facepalm*) om interrail gjennom Europa,har reisefoten rykket. Men før den tid blir det nok masse sparing og planlegging. Så det blir nok bare med tanken foreløpig !

#011: Har alltid hatt en merkelig fascinasjon på F16 fly eller jagerfly generelt. Hvis jeg hører lyden av jagerfly blir jeg som en liten unge som løper ut ved lyden av iskrembilen. Så det hadde vært kult å fått muligheten til å være ombord som passasjer i et jagerfly(minus alle brå manøvrene og spinn).

Psst: Dessuten har jeg ryddet litt opp i menylinja ovenfor. Har skviset inn litt kategorier under hovedknappene. Så hvis du f.eks forsiktig holder over menyknappen «Underholdning» (uten å trykke) har jeg fått en drop-down meny med både Tvanbefalinger,Filmtips og Tvnyheter m.m

21 thoughts on “My Bucketlist #010-#011

  1. Interrail satt faktisk meg og bestevenninnen min å så på da vi satt og ventet i Drammen på toget til Kr.Sand faktisk. Har sinnsykt lyst til Interrail..liker å ta toget (hehe har flyskrekk).

  2. Jagerfly er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å være med på også, men tror det er sinnsykt dyrt!! Ellers høres interrail artig ut, men ville heller gjort det i andre verdensdeler enn i Europa, og kanskje fler enn en verdensdel også.

    1. Mhm,jeg tror det er dyrt jeg også. Kanskje det er billigere å satse på å då hoppet i fallskjerm enn sitte på med jagerfly:) Kunne gjerne også tatt andre verdens deler enn Europa også=)

  3. Sv; Alltid greit mål å prøve å slå fjorårets i alle fall! 🙂

    // Synd det da..

    // Synd at du ikke hadde råd mer, men da er det vel kanskje noe du kan gjøre igjen når du får jobb og litt mer penger 🙂

    // Haha, ja da gjør vi det! :p

  4. Vet ikke om jeg hadde turd å sitte på i et jagerfly, men interail i Europa er noe som står på min liste også, en fantastisk opplevelse hadde det vært.

    //I know, men slik har jeg det med alle seriene jeg følger med på, gruer meg til det ikke kommer flere sesonger og episoder, det blir trist, men vi får kose oss så lenge vi kan, og som du sier, vi kan kjøpe samleboksene så har vi det evig:)

  5. Interrail kan nok være morsomt! Da får man sett masse og opplevd mye uten å måtte betale så alt for mye. Jeg har aldri vært på det, men det er nok en opplevelse man aldri vil glemme 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

