om underholdning · Tvserienyheter · Tvserier

Life before his eyes

/Linket

Idag er den 200ende episoden av favoritt serien min «NCIS» og det blir en spennende episode. Kom over en spoiler på twitter,men skal ikke ødelegge episoden for de som vil se den. For oss i Norge må vi vente med å se den i morgen,(episode 9X14 «Life before his eyes«). edit: Denne episoden kan sees idag for oss som følger det amerikanske sendeskjemaet.  Her i Norge går sesonhg 9 på TV3 22.30 (tirsdager). Men vi er et par episoder tidligere enn i USA.

Noen som følger med på NCIS?

4 thoughts on “Life before his eyes

    1. Så bra=) elsker NCIS<3 Gruer meg litt til den dagen siste sesong er.hehe. Men da kan jeg kjøpte samleboks med alle sesongne og kose meg med de:Dhehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

