om bilder og sånt · om min hverdag

Helgen i bilder

Helgen min var av den sorten «slappe-av» typen , og  det ble både tvtitting samt filmtitting( «To på rømmen«), bibliotektur  i – 16 for å låne en bok og drikke en del te & kaffe. Jeg har ennå ikke fått noe svar om jeg får jobben eller ei,men har kontaktet bemanningsbyrået og de hadde heller ikke hørt noe . Men jeg venter i spenning! Uansett om jeg ikke fikk jobben burde jeg i det minste få et svar så jeg slipper gå rundt å trippe på tå(for å si det på den måten).

Håper alle får en fin start på uka og husk å pakk dere inn hvis dere skal ut i kulden!

Ha en flott mandag!

Publisert den 6.februar 2012 @ 17.30

27 thoughts on “Helgen i bilder

  1. Mange flotte bilder her. Syns det er respektløs av de og ikke gi beskjed til de som har vært på intervju. alle bør på svar uansett resultat, jeg krysser fingrene for deg, og håper jobben blir din:) ønsker deg en fortsatt fin mandag:))

  2. Kjenner til det å skulle gå rundt å vente på svar, visst ikke noe gøy. Håper du hører noe snart 🙂 Høres ut som en fin helg. Samme sak her egentlig, bare avslapning, film og kos 🙂

  3. Ja det er sant, man må jo få svar uansett! Håper det går bra jeg da! En herlig rolig helg trengs av og til det også! To på rømmen er så morsom! hehe!

  4. Høres ut som om du har hatt en fin helg, ikke helt ulik min egen. Avslapning hører med når det er helg. Og awww, Tangled er så herlig. Elsker den filmen. Tror jeg har sett den sånn fem ganger i løpet av det siste året eller noe. Så forelsket har jeg ikke vært i en Disney-film siden Løvenes Konge. 😄

    Håper du får svar på hvordan det gikk på intervjuet snart. Det er ikke gøy å vente. Nå er det tre uker siden jeg var på jobbintervju, og til tross for at de lovte meg rask tilbakemelding, har jeg fremdeles til gode å høre noe. Jeg har jo nok selvinnsikt til å forstå at jeg ikke fikk jobben, men det hadde jo vært høflig av dem å i det minste gi beskjed. Sukk.

    1. Hadde en fin helg ja:) Ble skikkelig hektet på Tangled,så jeg må kjøpe den en gang så den er trygt på plass i dvdhylla her hjemme:P
      Venter fremdeles på mail fra bemanningsbyrået:)

  5. Så utrolig fint det bildet snøen var! Liker! 🙂

    Håper du snart får svar på jobbintervjuet. Veit alt om hvordan det er å gå sånn og trippe. Krysser fingrene for at du får svar i løpet av dagen, og at det er positivt 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

