om min hverdag · Oppsummeringer

Måneden som gikk: Januar 2012

Det gikk nesten i glemmeboka at jeg vanligvis tar en månedsoppsummering ved månedens slutt. Jeg begynte med de i fjor våres tror jeg og har tenkt å forsette med det. Det er morsomt å titte tilbake når året er omme igjen og få sett hva man har gjort de månedene som fløy unna. Under kommer min januar måned!

Januar måneden har flydd unna ogstikkordene for denne vintermåneden må vel være ;bøker,jobbsøk,jobbintervju,tvserier og brettspill.

Jobbintervju

onsdagen som var (1.feb) var jeg på et jobbintervju som jeg i ettertid følte gikk bra. Har fremdeles ikke fått noe svar på om jeg får jobben eller ei,men kanskje mandagen er dagen jeg får svar. Selvom dette jobbintervjuet var i februar skviser jeg inn det i januarmånedens tilbakeblikk ettersom det var i januar jeg fikk beskjeden om at jeg skulle på jobbintervju.

Bøker lest

«Sirkelen» av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren | Les min omtale her!
«Sannsynligheten for kjærlighet ved første blikk» av Jennifer E. Smith| Les min omtale her!
«Kan dere myrde min mann?» av Maria Ernestam| Les min omtale her!

Januar måned har jeg vært kjempe flink å vært innom det lokale biblioteket for å låne bøker og selvom det er maaange uleste bøker i bokhylla mi så hindrer det meg ikke å låne mer. Bøker er noe som alltid vil være en del av min hverdag og alle dere som titter innom denne bloggen og bokbloggen min vet hvor glad jeg er i bøker.

Stikk gjerne innom bokbloggen min! Det hadde jeg satt pris på!hehe

Månedens favoritt sang

Kino

Januar måned var ikke den store kino måneden for min del og jeg fikk bare sett 1 film før måneden var over.

(linket)

Jeg var å så på «My week with Marilyn» med to venninner og dere kan lese min omtale her!

Månedens mest sette tvserie


Det har vært mange søvnløse netter og døgnrytme deretter når jeg har sett på to av mine (nye) favorittserier. Ene er det eventyr som skaper grunnlaget for tvserien hvorav den andre er det  «byen som aldri sover» og dens kriminalitet som i fokus. Blue Bloods er en politiserie med det lille ekstra som du kan ikke unngå bli hektet på, og Once Upon A Time er en spennende og fin tvserie hvor de mest kjente eventyrskikkelsene bor i en liten koselige by i Maine uten å huske sine «tidligere» liv.

Kort oppsummert: Januarmåned har vært en slik måned som har gått fort over,men det har ikke vært på grunn at jeg har hatt mye å gjøre. Dagene har egentlig vært litt ensformige,men det har likevel  vært en måned fylt med familiekos,gode bøker,venninnetid og brettspillaften.

Publisert den 4.februar 2012 @ 21.00

21 thoughts on “Måneden som gikk: Januar 2012

  1. noen mnd flyr bare avsted, jeg har jo knapt gjort noe denne mnd og nå er den alt over..

    fin oppsummering 🙂
    krysser fingra for at jobbintervjuet gikk flott 🙂

  2. Virker som en helt alright måned 🙂 Min kom og gikk superraskt, uten at jeg helt vet hva jeg har gjort haha.

    Jeg krysser fingra for jobben 🙂

  3. Det er vel egentlig sånn januar skal være, innendørs, hehe :p

    Sv: Da er det en film dere må få med dere på filmkveldene hjemme hos dere, kjempesøt film!

    // Ja 🙂 Er så mye av Norge jeg ikke har sett! Eller har i grunn nesten ikke sett noen ting!

    // Tja, vi får se, den ender liksom nederst på en veldig, veldig lang liste over TV-serier jeg må få med meg. Mye enklere med filmer man må se :p

    // Da må du huske å lommetørkler i nærheten! :p

    // Vi må absolutt komme oss på konserten hennes, håper hun kommer til Norge igjen i alle fall!

    // Haha, ja det er vel sant :p

    // Vil nok helst lese den på engelsk, hehe :p

    // Yay, så bra! 😀

  4. høres ut som en fin måned, og så koselig at du lager innlegg med oppsummering fra mnd som har gått. Selv om bloggen leses daglig så går det litt i glemmeboken etterhvert, så jeg liker slike innlegg:) Ønsker deg masse lykke til i morgen, håper det kommer et innlegg;JEG HAR FÅTT JOBB:)) jeg krysser fingrene for deg søta ❤

  5. Tilbaketråkk: Året 2012 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

