Tvserieanbefalinger · Tvserier

The Last Goodbye

For et par dager siden så jeg den aller siste episoden av min favoritt tvserie «Chuck«. Det var en serieavslutning som jeg ikke helt hadde forventet meg,men det var en «verdig» slutt etter 5 sesonger med komedien/action dramaet. For å si det sånn satt jeg å felte en del tårer og snufset meg gjennom den siste episoden.

Om serien:

«When a twenty-something computer geek inadvertently downloads critical government secrets into his brain, CIA and NSA assign two agents to protect him and exploit such knowledge, turning his life upside down. «

Det er synd at serien ikke fikk mer sesonger,men skjønte også hvorfor NBC valgte å avrunde serien . Nå gleder jeg meg til alle de 5 sesongene kommer i en fin samleboks så jeg kan kjøpe den. Serien sendes her i Norge på Viasat 4 mandager kl.20:30 og f.o.m neste mandag(6.feb.) sendes den siste sesongen av «Chuck» som består av 13 episoder. Stay tuned all Chuck fans!

/Linket

Serien har hatt mange gjesteskuespillere bl.a har den tidligere «James Bond» skuespilleren Timothy Dalton(The Living Daylights) vært med,samt  Mini Anden som vi bl.a kan se i Cubus sine tvreklamer for tiden.  Andre er  Brandon Ruth kjent fra bl.a «Batman Returns», og Nicole Richie m.m

/Linket

Hvis du ikke har sett på «Chuck» før har du gått glipp av mye bra! Første episodene av sesong 1 starter litt treigt,men tro meg,det blir bedre etterhvert som episodene og sesongene går.

Serien faller kanskje i smak for de som liker Action blandet med litt komedie og en dose romantikk nå & da. Du kommer til både å få latterkramper og tårer kommer til å felles(kanskje mest når du er en jente/kvinne.hehe)  Det er både alvorlige ting som skjer,men også øyeblikk som er komiske og pinlige.

Tvserien har vunnet 2 primetime Emmys og har vunnet 6 andre priser foruten å vært nomiert til 19.

/Linket
/Linket

Følger du med på «Chuck»?

Publisert den 3.februar 2012 @ 00.30

(Bildene er linket)

11 thoughts on “The Last Goodbye

  1. Kommet til sesong fire, så mistet jeg piffen på den en stund, men nå fikk jeg lyst til å se den igjen;) Må jo få sett ferdig de siste, jeg også:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

