Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My Bucketlist #007

Mål #007 går ut på å ta en roadtrip rundt i Norge. Det hadde vært fantastisk å reise rundt omkring i Norge og få oppleve det vakre landet vi bor i. Men før den tid er det kanskje greit å få seg førekort eller teame seg opp med noen som har det!

28 kommentarer om “My Bucketlist #007

  1. Å, deler den 😀 Seb og jeg har lyst til å prøve det når han får lappen 🙂 Håper du får det til en vakker dag, også – mye fint i Norge med 🙂

  2. Veldig enig, det er noe jeg har lyst til også. Er en del steder i Norge jeg har veldig lyst til å se… er jo kult å kunne se mange steder i vårt eget land før vi utforsker den store verden;)

  3. Det hadde vært veldig kjekt å kunne ta seg en tur rundt i landet. Men jeg har sett mye av landet som barn, da mine foreldre dro på norgesferie og ikke til syden. Den gang synes jeg det var litt kjipt. Nå kunne jeg tenke meg å ta en runde til 😉

    1. hehe,kan tenke meg at det kanskje ikke er høyeste på lista som barn å reise rundt omkring Norge.:) Er nok ikke mange nå til dags som gjør det med ungene sine.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

