om bilder og sånt · om min hverdag

Let the weekend start

Idag har jeg vært rastløs og nervøs ettersom jeg venter fremdeles på å vite resultatet av jobbintervjuet jeg var på onsdagen som var. De sa de skulle gi beskjed iløpet av fredagen(og ja,jeg vet at fredagen er langt i fra over),men  greier jeg ikke helt å senkeskuldrene.

Foruten å trasket rundt her hjemme har jeg brukt dagen på å lese litt,men også glodd litt på tvskjermen. Fredagsplanene er å få sett gullrekka på tven (The Voice, Nytt på Nytt og Senkveld) og kanskje få skviset inn til tvserier titting av Blue Bloods og den nyeste episoden av Vampire Diaries.(*tvgeek*)

Idag dumpet også en pakke ned i postkassen min og den var fylt med bøker fra Aschehoug ettersom jeg har meldt meg på deres bokbloggerliste. Jeg har ikke hørt noe særlig om forfatterne før,men jeg gleder meg til å ta fatt på de etterhvert. Kommer til å skrive omtale om de etterhvert på bokbloggen min så stay tuned!

Med dette innlegget ønsker jeg alle en flott helg og håper dere  alle har det bra!

Publisert den 3.februar 2012 @ 18:30

12 kommentarer om “Let the weekend start

  1. Håper de har ringt og sagt at du får jobben, finger crossed:)
    Høres ut som en finfin fredag. Så gøy med nye bøker da, alltid gøy med overraskelser i posten.

    Ønsker deg en fortsatt fin fredagskveld og en riktig god helg:)

    1. De har dessverre ikke gjort det ennå.Venter fremdeles på svar,men håper å få det iløpet av mandagen værtfall.:
      Håper du hadde en flott fredagskveld!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

