Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My Bucketlist #006

Lady Gaga er en av mine favorittartister og jeg var så heldig å være på en Lady Gaga konsert  i 2010 sammen med Nina m. Jeg fikk ikke sjans å få noe autograf da,men det hadde vært fint å få møtt henne og snakket med henne. Kanskje få en autograf.

Hun skal lansere  «Born this way foundation»  og om organisasjonen står det :

«The foundation has partnered with the John D. & Catherine T. MacArthur Foundation, The California Endowment and The Berkman Center at Harvard to explore the best ways to reach youth and create a new culture of kindness, bravery, acceptance and empowerment. BTWF, a non-profit charitable organization, will address issues like self-confidence, well-being, anti-bullying, mentoring and career development and advocacy. With a focus on digital mobilization to create positive change, BTWF will lead youth into a braver new society where each individual is accepted and loved as the person they were born to be. BTWF is partnering with the Harvard Graduate School of Education on this special event to raise awareness of these issues and to provide insights on reducing all types of bullying..»les mer her!

18 thoughts on “My Bucketlist #006

    1. Er heldig ja:) Var en kjempe flott konsert! Var ganske spontant bestemt at jeg og venninnen min skulle på konserten. Vi trodde alle billettene var solgt,men jeg ringte 3 dager før konserten og fikk tak i 2 billetter(sitteplasser).

  1. Så heldig du er som har vært på konsert med henne, det har jeg til gode. Den dama er kjempe rå, digger musikken, og at hun tør å skille seg så ut fra mengden. respekt.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

