om min hverdag · om mine følelser og tanker

Today

/Linket

Idag er det en av de dagene hvor jeg håper alt går på skinner. Fikk mail fra én av to bemanningsbyråene(vikarbyrå) jeg har meldt meg inn i,om at jeg hadde et jobbintervju idag . Akkurat nå håper jeg å komme meg ut i arbeid og deretter tenker over hva jeg vil videre med tanke på studier. Har søkt på en del andre jobber foruten denne jeg skal på jobbintervju på ,men jeg håper jeg får denne.

/Linket

Så jeg håper alt ting går bra og det ordner seg. Man vet jo ikke hva morgendagen bringer som man sier!

Håper alle får en fin onsdag!

 

Publisert den 1.februar 2012 @ 09.00

 

32 thoughts on “Today

  1. Lykke til, Nina! 😀

    Sv; Ååå, skulle vært på Sats vettu, så kunne vi prøvd ut en time sammen 😀 hehe 🙂 du får si ifra hvordan det var om du prøver!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

