om min hverdag

Sunday Funday

Søndagsroen har senket seg nok en gang og i kveld er jeg å finne hos Nina m sammen med en felles venninne. Vi skal ha en våres brettspillaften og det blir nok en koselig kveld. Her hjemme så spilles det ikke så mye brettspill og for en brettspill elsker som meg er det kjedelig å spille alene. Scrabble kan det alltids gå ann,men andre spill som Monopol kan bli litt for mye av det gode når man spiller det alene.hehe

Helgen min har forsvunnet med tvtitting og boklesing. Men jeg har også søkt på jobber,så det har både vært slappe-av-helg blandet med litt ymse ting.

Håper alle får en fin søndag!

Publisert den 29.januar 2012 @ 19:00

15 thoughts on “Sunday Funday

  1. hehe, ser for meg at alene spill med monopol kan bli litt kjedelig;) håper dere har hatt en kjempe fin og koselig kveld sammen.
    Høres ut som en deilig helg, akkurat slik jeg vil ha det neste helg, ingen jobb da hvertfall.

    //Janteloven kommer med alle punkter til hva et menneske ikke skal tro og gjøre. med andre skal alle være a4 mennesker, har de meninger som andre ikke har så skal vi helst tie, og vi skal for all del ikke tro at vi er noe..
    Jeg er ikke så veldig stor fan av den loven, mennesker er noe, og de skal være stolte av seg selv når de har gjennomført noen prosjekter eller drømmer.
    Hjemme er det altfor mange som dømmer, og baksnakker for den minste ting…
    «Lene har vært på shopping 4 ganger denne uka, blablabla.. også er det baksnakking om hvorfor jeg har shoppet så ofte, hvor mye penger jeg må ha brukt osv osv.. og ikke minst bloggen, mange som latterlig gjør meg for at jeg har en blogg, men så er de jo faste lesere også… sier vel mer om dem enn meg:)

    1. hehe,jupp.Har ikke prøvd ennå,men regner med at monopol for 1 er nokså kjedelig. Hadde en fin søndag! Håper du også hadde det!

      //huff, ja denne Janteloven er ikke noe særlig.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

