Bildeprosjekt(-er) · My Bucketlist

My Bucketlist #002

Les punkt 1 på min Bucketlist her!

I går begynte jeg på min «Bucketlist» og på punkt nr 2 står det å reise til USA.  Moren min har sine kusiner og fettere der borte og bilde ovenfor er faktisk fra hennes USA tur når hun var 13 år. Etter det har moren min ikke sett de eller holdt noe særlig kontakt annet en via email med de.

Annen mål som jeg hadde nok gjennomført når jeg først er i USA en gang i fremtiden , er å reise gjennom USA på «The Mother road» eller som den mest er kjent som «Route 66«.

Så jeg håper jeg får muligheten til det en gang.

Publisert den 29.januar 2012 @ 15.08

22 thoughts on “My Bucketlist #002

  1. Sv; Ja, men tror jeg har prøvd de før, og de er enten for store eller for små. Typisk :p

    // Hehe, da var det vel kanskje på tide? :p

    Da skal jeg nok gjøre det selv! Men da lurer jeg på om jeg skal gjøre det sånn som deg med ett om dagen eller bare en lang liste :p

    // Tror det er Bafta du tenker på, er vel den største britiske pris utdelingen. Og du burde absolutt få den med deg, tror jeg kanskje ville veddet pengene mine på at The Artist kommer til å stikke av med prisen for beste film!

    // Me too 😀

    USA er absolutt et sted man burde få med seg, blir heldigvis stort sett bare billigere og billigere å komme seg dit 😉

  2. Det håper jeg du absolutt får muligheten til:) kunne absolutt hatt den kjøre turen selv også. har vært i usa to ganger, en gang i Florida, og i 2010 da vi var på roadtrip på vestkysten, men route 66 er noe vi har pratet om begge to at vi vil gjøre. Vi har også slekt i usa:)

  3. Tilbaketråkk: My Bucketlist #003-004 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

