Bildeprosjekt(-er) · Inspirasjon og tips · My Bucketlist

My bucketlist #001

Etter å blitt inspirert av Nina (Fotoblekka) som igjen har blitt inspirert av Astrid Terese & Sissel. Kjører jeg igang med «project bucketlist».  Har hatt et lagret innlegg med punkter med ting jeg skal gjøre før jeg dør her på bloggen,men har ikke publisert den pga jeg hadde ikke skrevet all punktene.. Høres kanskje dystert ut ,men listen er mer den lyse siden enn den mørke for å si det sånn. Hver dag fremover skal jeg publisere 1 punkt på min liste på 100 ting eller mål. Noen av disse er kanskje litt «out-of-reach» drømmer/mål,men man vet jo aldri.Gjennomført mål legger jeg til en stor «X» bak målet/ønsket.

Bildene blir satt sammen i photoscape og jeg bruker bilder som er tatt av meg. Hvis ikke linker jeg til bildene eller nevner kilden jeg fikk bildet fra.

Første punkt på listen er ønsket om å hoppe i fallskjerm. Kjenner flere som har gjort det og det hadde vært en fantastisk opplevelse. En frihets følelse!

Lag gjerne deres egne lister!

29 thoughts on “My bucketlist #001

  1. Har hatt tenkt til å lage en bucket list lenge, og har mange ting oppi topplukket, men har ikke fått meg til å sette meg ned å skrive de enda. Kanskje jeg skal begynne å samle det og skrevet alt ned, for skal definitivt lage en liste selv.

    Men lurer på om jeg faktisk skal ta med ting jeg har gjort som ellers absolutt ville blitt med på listen hvis jeg ikke hadde gjort det allerede.

    Og hoppe fallskjerm er jo en av de! Det er absolutt noe skal jeg gjøre igjen, for en fantastisk herlig følelse å hoppe ut av et fly over mitt favoritt sted på jorda! Etter frifallet ble det så stille, og så utrolig fredfylt! 😀

    1. Samme her også. Jeg begynte på den listen i fjor våres,men hadde helt glemt bort å publisere den. Hadde bare en liste,men så ble jeg inspirert av Fotoblekka sin foto med bucketmålene på:)

      Fotoblekka tok med noe hun har gjort:) Så er jo fullt mulig det også!

      Kan tenke meg at det er fredfullt å hoppe med fallskjerm!:)

  2. Det er nok en helt syk opplevelse, men jeg tror ikke jeg hadde turt det. Det går jo stort sett bra, men det kan gå galt, bare se på hva som skjedde med broren til Aksel Hennie. Liker meg best på jorda jeg 🙂

    1. Hørt at det er en herlig og syk opplevelse. Det er jo somsagt mye som kan gå galt,så jeg kommer nok ikke til å hoppe alene i fallskjerm men med en annen. 🙂 hehe.

  3. så gøy med slik liste, jeg har en liste hjemme over alle steder jeg vil reise i løpet av livet. gøy når vi kan sette kryss over det som er gjort og opplevd.
    Jeg har en hjemme og som vil hoppe i fallskjerm, men personlig så kommer hvertfall ikke jeg til å joine han, jeg er altfor pysete på slike ting;)

    // gleder meg til the voice neste uke, har lest på flere blogger at mange var fornøyd med programmet og konseptet. gleder meg:) neste fredag skal jeg sitte klistret foran skjermen når det begynner:)

    1. Koselig å høre:) Er ikke den som er så ekstrem av meg. Jeg er jo pyse når det kommer til berg-og-dalbaner. hehe. Men man må jo presse seg noen ganger og hvis jeg en gang i fremtiden får hoppe i fallskjerm tar jeg den sjansen:D

  4. Tilbaketråkk: My Bucketlist #002 «

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

