om bloggen · om min hverdag

Change is sometime necessary

Som noen kanskje merker har jeg endret litt på designet til en mer enklere og fresh design. Med temaet «Fresh & Clean» har jeg mulighet til å fronte enkelte poster og vise fler på forsiden enn vanligvis. Fikk lyst på forandring og jeg er en som elsker å pusle med design selvom her på wordpress så er de ferdiglaget. Men det gir også rom for å legge til litt personlige ting.

Torsdagen  min er ganske åpen og jeg skal prøve å få lest litt videre i boka jeg holder på med. Ellers så er det «Criminal Minds» på tvkassa i kveld.

Håper alle får en kjempe fin torsdag!

25 thoughts on “Change is sometime necessary

  1. kjempe fint, fresht og oversiktlig. Flink du er:) jeg er også flyttet til wordpress nå, men har måtte få hjelp til alt.. for jeg var helt blank selv.

    //anbefaler å ta turen til legen, og nevn antibiotikakur, den er på 3 mnd tror jeg det var. Men det er noe som må nevnes, for legene vil alltid at vi skal prøver kremer først, og de sier ikke noe om antibiotikakuren. Kremene gjør bare at kvisene og huden tørker ut, men ny kviser kommer. Antibiotikaen skal gjøre alt godt, men huden blir ømfintlig mens kuren pågår. Hvis det er noe som funker på deg, og du senere vil ha vekk arrene så kan du ta krystall sliping. og jeg skal selvfølgelig fortelle hvordan det går.
    I forhold til mange andre så er jeg lite plaget, men det som plager mest er at det plutselig skulle bli forandringer i talg produksjonen etter at jeg var fylt 20, kunne heller fått det når jeg var 13.. er plaget med blank hud, har de siste årene fått noen store porer, og noe arr, men det kan skjules med sminke, men tenkte at i stedet for å irritere meg over det så kan jeg like gjerne gjøre noe med det engang for alle.

    1. Takk Lene:) Er ikke mye jeg har gjort selv,men endret litt på header og bakgrunn. Men har lyst å skaffe meg eget domene,men det får foreløpig bare bli med tanken:)

      //
      Skal ta meg tur til legen og få råd. Hørt om at antibiotikaen funker 🙂 Du får lage et update innlegg med hvordan krystall sliping går:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

