om litteratur og bøker

«En bok bør tjene som en øks for isen i vårt indre»

Har bablet om bokbloggen min før,men tenkte å tipse dere om nye bokomtaler osv.   Les bokomtalen om boken «Kan dere myrde min mann?» av Maria Ernestam [her]og «Piratenes Historie» av Robert Hermansson [her]

Nå har jeg snart blogget på bokbloggen 2 måneder og har kommet over mange fine bokblogger. Fått mange fine boktips og vært heldig å få tilsendt et par bøker fra ulike bokforlag. Jeg er glad for å muligheten og lese nye å spennende bøker og få lest mange fine omtaler.

Er du en bokelsker anbefaler jeg disse nettstedene:

Er du på utkikk etter bokbloggere å lese anbefaler jeg disse:

Håper dere fikk noen nye blogger å lese om. Alle  bokbloggene skriver flotte bokomtaler og hvis du er ute etter nye bok tips er det bare å titte innom én eller fler av de ovenfor!

Håper alle får en fin tirsdag!

psst;Bokbloggen min kan følges via: Bloglovin/Facebook (Du kan også melde deg på få email hver gang jeg poster nytt innlegg)

//sitat i innleggets tittel er hentet fra ordtak.no

21 thoughts on “«En bok bør tjene som en øks for isen i vårt indre»

  1. Tror nok din er den eneste bokbloggen jeg følger!

    Sv; Takk 😀

    // Haha, tror nok hun ville gjort det!

    // De blir det, har alltid sett på hundene mine som søsken.

    Haha, en av mine mange ganger hvor jeg tvang henne til å posere med noe på hodet :p

    // Nå har jeg kommet meg til det amerikanske sendeskjemaet, er hekta! :p

    // Ja, det er det.. Skjønner ikke hvor venninna mi fant ut om filmen, for hadde jo aldri hørt om den, selv med skuespillere jeg liker!

  2. jeg skal lete etter noenm boktips, greit å ha liggende en bok eller tre om det plutselig dukker opp til til å sette meg ned:) foreløpig jobbes det med å lage fotoalbum fra ferien på Hawaii, bryllupet og ferien i Dubai. Et evighetsprosjekt jeg føler jeg aldri kommer til bunns i.. men en vakker dag;)

    håper du har hatt en flott dag og at kvelden blir enda flottere:)

    1. Jupp,har en bokblogg. Er relativ ny 🙂 Har vel blogget på blogspotbloggen i 2 mnd eller så. Har ikke lest One day ennå. Men hørt den er bra=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

