Filmer · Filmomtale/tips · om underholdning

The Green Mile

I går så vi en sterk og rørende film som heter «The Green Mile«. Har sett den et par ganger før,men det var lenge siden sist. Favoritt skuespilleren min Tom Hanks er med i hovedrollen og filmen har vunnet 13 ulike priser samt blitt nominert til 4 OSCAR.

Har du ikke sett denne filmen før så anbefaler jeg den. Selve filmen er basert på boken med samme navn som er skrevet av Stephen King.

Har du sett den «Grønne mil»?

//alle bildene er linket!

41 thoughts on “The Green Mile

  1. ja jeg har sett den, men det begynner å bli lenge siden nå.. husket den ikke da jeg leste navnet, men så dukket bildene opp. Er det ikke han som blir dømt, også er han uskyldig?

  2. // da er det den jeg har sett:)
    jeg er generelt ekstremt dårlig til å huske navn på filmer, å må helst se en trailer først før jeg vet om jeg har sett den eller ikke, med unntak av noen klassikere da som aldri blir glemt.. Typiske Julia Roberts filmer;)

    1. Var blitt en del år siden sist jeg så den også. Så det var på tide å se «The Green Mile» igjen! Etter å sett den har jeg lyst å ha en søt liten mus som skal hete «mr.jingles»:)tihi. Men tror kanskje Miley ville spist musa opp:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

