Inspirasjon og tips

Bloggroll #7

Tenkte det var på tide med årets aller første bloggroll. I bloggroll-innleggene tipser jeg om fine blogger jeg leser eller nylig har oppdaget. Det finnes mange uoppdagete «bloggskatter» der ute i bloggosfæren.Har mange flotte og fine blogger jeg leser og følger, som jeg igjen vil dele med mine lesere.

I dette innlegget tipser jeg dere om to flotte bloggere . Ene har jeg nylig begynt å følge og den andre har jeg fulgt en stund nå.

//klikk på bildet for å komme til bloggen hennes.

Med bloggen London Updates/Caroline i London får vi et lite innblikk i hvordan det er å bo og studere i London. Denne bloggen er en av de nyeste jeg har lagt til på min bloglovin konto.  Stikkordet for denne bloggen vil jeg si er : Inspirasjon.  Hun skriver som oftest innleggene sine på engelsk,men hender det kommer noen på norske også.  Hun har også en kjempe fin klesstil og viser fine klesantekk bilder(outfitbilder). [klikk her for å komme til bloggen]

//klikk på bildet ovenfor for å komme inn på bloggen.

Annen blogg som også kan føye seg innenfor stikkordet Inspirasjon er bloggen til Pollani. En kjempe flott blogg hvor mote og inspirasjon går hånd i hånd. Denne bloggen har begynte jeg å følge i fjor og jeg håper dere tar turen innom!Bloggeren oppdaterer jevnlig og har et fint design som setter postene i fokus .

Jeg kommer tilbake med flere av disse innleggene etterhvert og dere kan sjekke ut de tidligere innleggene her|her|her|her|her|her.

Dere må gjerne tipse om flere fine blogger som jeg kan sjekke ut!

Håper alle får en flott søndag! Stikkord for min søndag er ; bok,tvserier,lese blogger og slappe av.

Publisert den 22.januar 2012 @ 17.00

30 kommentarer om “Bloggroll #7

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

