I dyrenes verden · om bilder og sånt

Let’s Play

Dette er Miley og hun elsker å leke med julegaven hun fikk i fjor. Det klorestativet har blitt flittig brukt og det er morsomt å knipse bilder når hun først er i gang. Hun styrer vanligvis  unna når jeg tar frem kameraet,så når muligheten byr seg så knipser jeg bilder.

Vi adopterte Miley fra Dyrebeskyttelsen i Oslo/Akerhus for snart 1,5 år siden og vi er ikke helt sikker på hvor gammel hun er. Dyrlegen antok mellom 3-4 år gammel. Vi her hjemme er så glad i henne og vi skjemmer henne kanskje bitte litt bort noen ganger.

Anbefaler alle om å adopterte et dyr fra Dyrebeskyttelsen eller et dyrehjem hvis dere skal anskaffe dere et dyr.Alle fortjener en ny sjanse og tanke hvor mange dyr som lider og blir forlatt hvert år av uansvarlige eiere.

På dyrebeskyttelsen betalte vi kun 600 kr for å adoptere Miley og i den prisen var det årsvaksine,ormkur,sterilisering og id-merking inkludert.  Tror det var sånn at hannkattene kostet litt mindre enn hunnkattene.

Utstyr og annet kjøper du utenom,men det er ikke dyre dommene.  For å si det sånn er gleden å ha et dyr som veier opp for prisen. Det å se henne leke og ha det gøy,kose og leker med oss og sove er «betaling » nok.♥

Håper alle får en fin lørdag!

Publisert den 21.januar 2012 @ 16.57

39 thoughts on “Let’s Play

  1. Hehe så søt a! 😀
    Hadde planer om å adoptere derfra selv, helt til min bestevenninnes katt fikk kattunger, og da måtte jeg jo ha Luna derfra! hehe

  2. så søt og nydelig miley er. Vi har nesten likt stativ til våres katt også, og han leker på det hver eneste dag, en genial oppfinnelse rett og slett.
    Vår hund har også vært på dyrebeskyttelsen, men var innom noen mnd(tror jeg) hos en annen eier før han nå er hos oss.. og han skal aldri gis videre hvertfall:) dyra er babyene mine ❤

  3. sv: Har hørt de på lydbok, og jeg syntes de var langt unna serien for å si det sånn. De har virkelig gjort en god jobb med serien. Men absolutt verdt å gi en sjanse.

    Så fint å adoptere en katt. Hadde jeg ikke vært allergisk, ville jeg ha gjort det samme ❤

    1. Hørt mye bra og dårlig om bokserien. Men serien er jo basert på bokserien,og så det er nok mye som har blitt forandret ifht til handlingen og personene:)

  4. Så søt! Savner virkelig å ha katt selv, men når jeg kun bor i Norge 3 måneder så kan jeg liksom ikke ta til meg katt :(( Heldigvis har mamma to pusekatter jeg kan kose med når jeg er hjemme. Skulle gjerne adoptert en fra Dyrebeskyttelsen selv, vurderer å være fosterhjem for ett par katter i sommer 🙂 Er liksom ikke det samme uten å ha katt i hus!

  5. For en herlig pusekatt! Det er så fint at folk adopterer fra Dyrebeskyttelsen. Det er jo bare bra at hun blir så bortskjemt 🙂 Det er pusekattene mine også!

  6. For en nydelig katt du har!! Virkelig. Er så bra at den er adoptert fra dyrehjem altså!! Blir så glad når jeg leser det. Om jeg skal ha katt en gang, skal den adopteres fra dyrehjem!

    1. Takk:) Det er hun!
      Vi fikk tips om fra en arbeidskollega av søsterne min om at det. Så vi tenkte at det ville være fint å adoptere når vi først skulle skaffe oss katt:)

  7. Kjempesøte bilder av en skjønn pus 🙂 Har man tid til dyr og ønsker seg f.eks en katt, så er det kjempefint om man hendvender seg til dyrebeskyttelsen eller lokal fod-gård (tilsvarende). Mange dyr trenger nye hjem av ymse årsaker, så har man tid, råd og masse kjærlighet til overs så ja 🙂 Skulle gjerne hatt fler selv, men de 4 jeg har nå holder egentlig i massevis. Katter er herlige dyr!

    1. Tusen takk=) Kjempe bra at du har mange puser da. Men skjønner at det holder med fire. Naboen min reddet i fjor en søt liten katteunge,og vi måtte passe den av og til. Jeg hadde jo så lyst å ta den til meg,men Miley hun likte ikke katteungen.hehe. Men nå har den katteungen kommet til et godt hjem og har det bra:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

