om bilder og sånt · om underholdning · Tvserienyheter · Tvserier

Tvserienyheter#2: Vampire Diaries

Det tok ikke lange tiden  for mitt andre innlegg i spalten «Tvserienyheter» kom på plass.

For de som følger det norske sendeskjemaet ifht «The Vampire Diaries» på tvkanalen FEM kan glede dere med at f.o.m 25.januar 2012(altså neste onsdag) begynner tvseriens tredje sesong igjen. Klokke slettet er 20:30.

Nina Dobrev som spiller «Elena/Katherine» vant også nylig People’s Choice Awards «Favorite TV Drama Actress».

Regner med at du etterhvert kan følge denne tvserien via  nett tv på  FEM eller TVNORGE. Hvis ikke er det flere alternativer som f.eks streame online. Nettstedet Sidereel er et bra valg .

Jeg følger selv det amerikanske sendeskjemaet og det har kommet 11 eller 12 episoder hittil av sesong 3.

Nina Dobrev og Ian Somerhalder er visst også sammen. Jeg visste ikke noe som helst,men så er jeg ikke så mye på nett å leser i sladderpressen. Jeg kom tilfeldigvis over en artikkel på seher.no om at det skulle gått rykter om at Nina Dobrev skal ha sagt nei til et frieri fra Ian Somerhalder.Først stusset jeg på hvorfor han ville fri til henne,men skjønte at de var sammen. Men selve ryktet om frieriet var ikke sant.

Photo Credit: WENN.com

Kilde:

Publisert den 20.januar 2012 @ 01.30

18 thoughts on “Tvserienyheter#2: Vampire Diaries

    1. Sidereel.com er værtfall greit sted 🙂 De samler alle linker til steder hvor du kan se den enkelte episoden. Alt du trenger å registrere deg(gratis) og tracke(følge tvserien du vil se på) og klikke deg inn på episoden du vil se på og trykke på knappen search links:) voila så er du i gang=) Bruker også free tv nettstedet:)

      Ian har også steget i gradene mine og synes det er flott at de er sammen. Det er faktisk 10 års forskjellig mellome dem. Ian er 33 mens Nina er 23:) hehe

  1. Jeg har ikke rukket å følge med på noe av dette jeg. Har veldig lyst. Men det blir liksom ikke tid. Når jeg endelig setter meg ned, så ser jeg heller på dataen enn på TV, for da slipper jeg å se alt rotet i stua. He he. Bloggen min er by the way up and running igjen. På blogspot og uten hackere!

    1. Er ikke alt man rekker å komme over med tanke på tvserier. Jeg har maaange jeg følger med,så det er enkelte tvserier som må vente på tur.hehe. Men anbefaler Vampire Diaries hvis du får tid til å sjekke ut serien:) Så bra at bloggen er oppe. Kom ikke inn i stad.

    1. Så bra å høre:) Elsker TVD. Har ikke fått lest bøkene ennå,men har en liten samleboks med de fire første bøkene i serien:) Så jeg gleder meg til å lese den når jeg får tid:)

  2. Jeg var ferdig med den nye episoden for 30 sekunder siden! Elsker virkelig Vampire Diaries.. Noe jeg liker mindre er at de er sammen. JEG skulle gifte meg med Ian 😦

    1. Har ikke fått sett forrige ukes en gang.Så jeg har 2 stykker å kose meg med! TVD<3
      hehe, skulle likt å gifte meg med Ian jeg også. Tror Paul Wesley er kapret også:(

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

