om min hverdag · om mine følelser og tanker

«Halve livet er gått før vi vet hva det er»

(linket)

Fredagen er endelig kommet og markerer nok en gang slutten på uka som har flydd unna. Selvom jeg ikke foretar meg så utrolig mye annet om  dagen enn jobbsøking/titting og slapper av med både bøker og tvserier, er det noe spesielt når fredagen endelig kommer.

Da senkes skuldrene litt og man slapper av på en annen måte. Det er sånn jeg føler det og det er nok ikke bare jeg som føler det sånn.

Nå skal jeg lese litt flere blogger før tvkvelden begynner for fullt. Jeg håper alle sammen får en fin helg.

//sitat i innleggets tittel: George Herbert fra ordtak.no
Publisert den 20.januar 2012 @ 18.30
24 thoughts on “«Halve livet er gått før vi vet hva det er»

  1. Alltid deilig med fredag, selv om dagene går litt i ett når det hverken er skole eller jobb. Håper du finner deg jobb etterhvert 🙂 Her er det jobbing i helga og skolearbeid på søndag….så lite tid til å slappe av 😦

    1. Ja,helt enig der. Dagene kan lett gå i surr når man har verken skole eller jobb. Men skal nok greie å få meg jobb snart:D
      Håper du får en helg til å slappe av helt!

  2. liker ordtaket. fredagen er en fin dag uansett hva som står på programmet:) men ikke fult så artig nå som jeg er på jobb, men gjør det beste ut av det.
    jeg ønsker deg også en kjempe fin helg:)

  3. supernatural ❤
    jeg hulka litt av forrige episode, eller mulig det akkurat har kommet en ny en.

    lykke til med jobbsøking håper du får napp snart 🙂

    1. Takk Carina:) Håper du får en super helg!
      Krysser fingrene for at det kommer noe jobb snart:) Har søkt på ulike jobber i over 1,5time idag 🙂

    1. Helt enig med deg Siv:) Helgen er tiden for å slappe av og senke skuldrene litt. Kose seg med litt godt og annet som man ikke unner seg i hverdagene:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

