Bokbloggerturné// Bokomtale · Filmer · om litteratur og bøker · om min hverdag · om underholdning

Årets første kinotur

Idag skal jeg på årets første kinotursammen med Nina m og Hanne . Vi skal se på «My Week With Marilyn» og det er en film jeg ser frem til å se. Marilyn har vært en ikon lenge og hun var en skjønnhet. Det er Michelle Williams som spiller «Marilyn» og  Emma Watson( Harry Potter) er med i filmen(men i en mindre rolle).

Fikk også i postkassen idag årets første bok jeg skal lese i «Bokbloggerturnéen«. Boka heter «Sannsynligheten for kjærlighet ved første blikk» og er skrevet av Jennifer E.Smith.  Du trenger ikke å være en bokblogger for å være med på «Bokbloggerturnéen» og du kan melde deg på vårparten(men de fleste titlene er nå fylt ) og høstparten. Eneste kravet for å være med er at du skriver din mening om boka til en gitt dato.  De fleste bøkene du får velge mellom er ungdomsbøker og til tider barnebøker.

Håper alle får en kjempe fin (fredag) den trettende!

God helg!

 

33 thoughts on “Årets første kinotur

  1. Gleder meg til å høre hva du syns om filmen. Marilyn Monroe er et forbilde for mange jenter, og usannsynlig vakker! Kos deg på kino, og god helg! 🙂

    1. Så bra:) Er ikke nødvendig å vite hele livshistorien hennes,men det var nok bare at jeg hadde ikke satt meg ordentlig inn i filmens handling før kinoen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

