om min hverdag · om underholdning · Tvserier

Gossip Girl sesong 5

Vet det har blitt en del Gossip Girl snakkis her på bloggen etter seriemaratonet jeg hadde over helgen med søsteren min og moren min. På TVNORGEs datterkanal «FEM» begynner sesong 5 nå i kveld kl.20:30.  Selvom jeg følger sendeskjemaet i USA er det greit å få litt oppsummert før sesong 5 forsetter i USA. Mandagen den 16.januar er det episode 100 av GG som sendes og vi får vite hva som skjer etter en spennende midtsesongfinale i desember.

Linket

 

For dere som ikke har kanal FEM kan Gossip Girl følges her/her/her online.

Moren min har til og med blitt avhengig av Gossip Girl og spurte idag om det ble mer gossip girl titting. Jeg kunne da berolige henne med at sesong 5 begynner å «FEM» idag.

Håper alle får en fin torsdagskveld!

 

 

32 thoughts on “Gossip Girl sesong 5

  1. Det blir aldri for mye gossip talk:)

    //det var jo typisk da når du først vant liksom, og syns jo det var tåpelig at gavekortene måtte brukes 3 dager etter hverandre, for ofte har ikke folk tid til å trene 3 dager på rad, uansett om treningssenteret er nærmeste nabo.. men håper du får prøvd det ut en gang hvertfall..
    Ellers så får du slå til med den «billig» trenings metoden, ut å gå/løpe, løfte 1,5 liters flasker med vann i stedet for vekter, og gjøre øvelser hjemme på stue gulvet. planke, push ups osv.. alle maser om treningsenter, men er mye en kan gjøre uten å måtte betale i dyre dommer..

    1. hehe, nei. Det kan ikke det. 🙂 Moren min har jo blitt avhengig av GG:)

      //hehe, ja. Hadde jo vært fint opp de dagene gavekortene gir kunne ikke vært sammenhengende. Kommer nok til å trene litt hjem. Teste ut noen timer med kortet:)

  2. Ja stemmer det gjør den ja! Jeg har enda noen til gode fra før jul, og gleder meg til jeg får tid til å se de! Deilig å spare opp litt, så slipper jeg å vente en hel uke mellom hver gang, eller slik som nå over en måned:)

    1. hehe, ja. Vi trodde ikke at hun kom til å like den. Men det gjorde hun. Pappa liker ikke serien og er passe lei ettersom vi har brukt hele helgen på det.

  3. Ahhh! Elsker Gossip Girl. Jeg følger også sendeskjemaet i USA, men tror jeg henger et par episoder bak. Har begynt å følge med på The Vampire Diaries =P

    1. Jeg også:) Følger somsagt sendeskjemaet i USA:) Men det kan hende at jeg følger med på norsk tv også pga da får jeg oppsummert hva som skjedde før jul:) hehe. Vampire Diaries er kjempe bra:) ❤

    1. Jeg og marita begynte med sesong 4 for et par uker siden. Det er jo mye som skjer iløpet av sesong 4. Så det går jo en stund før man blir ferdig!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

